Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti lämpimät kinttaat 2-vuotiaalle?

Vierailija
17.01.2007 |

Mä en kestä. Jos on vähääkään pakkasta (-5) niin lapsen sormet ihan jäässä jo tunnin ulkoilun jälkeen. Nyt on villalapanen sekä vedenkestävät toppakinttaat (käytetyt tosin mutta hyväkuntoiset) päällekkäin.

Kertokaa millä pysyy sormet lämpimänä. Lapsi kyllä touhuu ulkona ettei ole pelkkää seisoskelua. MILLÄ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollassa omalla pojallani toimii yhdistelmä Reimatecit ja Ruskovillan villalapaset. Jälkimmäiset ovat tarpeeksi ohuet, että niiden ja rukkasten väliin jää ilmaa. Jos " pakkaus" on liian tiivis, yhdistelmäkään ei auta. Oikein kylmällä on pakko käyttää nahkarukkasia, joissa on _aito_ karva + ruskovilloja. Kunnon nahkarukkaset ovat kalliita. Taisin maksaa viimeksi jotain 40-50 e, mutta pakko mikä pakko. Noissa turkisvuorillisissa nahkarukkasissa on vaan se huono puoli, että niitä on todella vaikeaa löytää.

Jätä mieluummin lukuisat hukkaostokset, joihin olen itse " syyllistynyt" ja osta kerralla kunnon varusteet. Meillä hukkaostoksiksi osoittautuivat nahkarukkaset teddyvuorella ja Rasavilin rukkaset (molemmat verrattain kalliita ja kädet palelivat edelleen). Joillekin ne riittävät. Toisille eivät. Pahoin pelkään, että teillekään eivät.

Vierailija
2/8 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminut meillä aina!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ap

Vierailija
4/8 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää paremmin?

Villalapanen on hyvä alla, niin kintas pysyy jämäkästi kädessä, eikä luiskahda pois. ja kyllä sen lämpökin on tarpeen, jos kädet helposti kylmät.

T:2

Vierailija
5/8 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma oli liian vähän vaatetus muualla. Eli kokeile lisätä muuta vaatetusta, toimi meillä.

Vierailija
6/8 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeasti lapsesta kädet eivät ole kylmät. Pintaverenkierto ei aina kerro kaikkea.

Tarkistapa myös tuo!

Vierailija
7/8 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kinttaat? Kintas?! HALLOO; se on kinnas:kintaat.

Ei kannata tulla kauhalla hakemaan jos on lusikalla annettu. ;)

Vierailija
8/8 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö alusvaatteet + päivävaatteet + toppapuku riitä jos on pakkasta alle -10 astetta? Tietysti tuuli huomioidaan mutta menee mun mielestä vähän ylipukemiseksi jos jo näin pienillä asteilla ruetaan kaivaan villavaatteetkin välihin..

Ja kuinkahan kalliita nahkalapaset ruukaavat olla? Kalliita?