Miten kukaan raskii enää käydä baareissa? Siideri oli 7,20 mainostaulussa kun kuljin tänään pubin ohi!
Kenellä on enää varaa kaupastakaan ostaa alkoholia saati tällaisiin hintoihin?
Kommentit (32)
En ole käynyt baarissa 10-15 vuoteen, mutta kun kävin, pidettiin etkot ja otettiin sopivat nousut. Baarissa juotiin maltillisesti kunnes rahalla ei ollut enää väliä ja tuhlattiin loput. Mentiin yöbussilla kotiin.
Tämän takia en itse käykään baarissa kuin harvoin nykyään, kesällä pari kertaa yhdellä siiderillä. Siideri n. 9€ Hgin keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät istuu baareissa päivät pitkät juomassa ja pelaamassa biljardia. Liian hyvät tuet.
No ei varmasti istu noilla hinnoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan aikoinaan mä kävin baarissa missä myytiin bisseä 1e tuoppi. Ne oli hyviä aikoja imeä känniä
Tosin nyt olen aikuistunut ja kasvanut mieheksi ja lopettanut sekoilemisen niin ei paljon haittaa mitä se myrkky maksaa.
Pistää kyllä miettimään, että mitäköhän ravintola hyötyy tuollaisista hinnoista. Väkisin tulee mieleen jokin rahanpesukuppila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kaljaa kaupasta ja ryyppää kotona. Kaljaveroa alennetaan, kiitos hallituksen. Ravintolatoimen alv:tä nostetaan niin kohta maksaa vielä enemmän.
Joo näin mä teen. Jos ei ole mitään kotibileitä kavereiden kanssa, niin sit vaan ostan kaupasta muutaman bissen ja tulen AV:lle hengailemaan. Ihan yhtä tasokkaita ihmiskontakteja täällä on kuin jossain kulmakuppilassa.
Samaa mieltä. Täällä saa hyvin perjantain illan kulumaan. Ei tarvi baariin lähteä.
Yhessä lähibaarissa on happy hour 9-18, iso Karjala tai Lappari 4€. Lähikaupassa on puolen litran Sinisiä 2€/kpl. Japanissa kun kävin niin paikallinen 0,5L 9% limuviina oli euroissa n. 1,7€ se oli hyvänmakuista sitä on ikävä.
Oon säästänyt paljon rahaa koska en ole käynyt baareissa 18 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vain työttömillä on siihen varaa. Onko niillä jotain kanta-asiakasalennuksia? Jollain työttömyyskortilla kaksi tuoppia yhden hinnalla? Työssäkäyvällä, joka maksaa itse kaikki kulunsa ilman tukiaisia, ei ole juopotteluun varaa.
Aika monessa baarissa tällainen happy hour on päivisin. Mutta kaikkia se koskee. Suomalaiset nyt vaan haluavat juoda öisin, ettei naapurit ja jumala näe.
Sienimetsään kumppanrit niin ei kyy pure.
Vierailija kirjoitti:
Alanyassa asun ja just istun baarissa olut euroissa 1,70 € vaikka täälläkin isot verot hintatasoon nähden
Siellä on hyvä hommata maksakirroosi. Thaimaassa asunut suomalainen mies ei päässyt Suomeen hoitoon kun oli niin huonossa kunnossa. Ihan keltainen koko ukko ja maha turvonnut. Hoitakaa viinan aiheuttamat vaivat sitten siellä missä asutte.
Ei ne siellä ainakaan mitään ole juomassa. Joskus ennen tuo oli mahdollista, silloin kuin rööki maksoi 4e aski.