Mitä ihmettä tapahtui, en osaa selittää (ihastumisia)
Oletteko ihastuneena panikoineet ja torjuneet yhtäkkisen lähestymis yrityksen? Itse luulin, että tällaista ei voisi edes tapahtua ja kesällä loukkaannuin tod. pahasti kun eräs mies joka itse aloitti flirttailun ja pienet koskettulut, ryntäskin matkoihinsa kun pyysin häntä aivan vieressämme olleeseen kahvilaan. Nyt minulle nimittäin kävi niin, että ymmärränkin, että saatoinkin tulkita kesällä väärin... Eräs mies on nimittäin tullut erinäisissä tilaisuuksissa seisomaan viereeni ja pitänyt selkeää tuijottulu flirttiä. Katseemme ovat kohdanneet muutenkin, ja minun on ollut vaikea pitää silmiäni erossa hänestä. Kävi tässä sitten niin, että hän pyysi, että; "mennään istumaan tuonne". Menin lähes shokkiin ja sanoin, että; "mun pitää mennä". Mitä hemmettiä..... Näin hänen pettyneen ilmeensä ja sydämestäni kouraisi. En vaan osannut käyttäytyä yhtäkkiä toisin ja menin paniikkiin. Olen n.50 v nainen, en mikään teini. Miehet samaa ikäluokkaa.
Kommentit (6)
On käynyt. Olin pitkään ihastunut mieheen joka välillä vaikutti kiinnostuneelta ja välillä olin hänelle ilmaa. Sitten kun hän vihdoin sanoi että haluaa vain minut, sanoin paniikissa että haluan olla vain ystävä. Ja se siitä. Tuosta on jo monta vuotta aikaa. Välillä mietin häntä ja sitä mitä olisi voinut olla jos minulla ei olisi mennyt pupu pöksyyn.
Olin ihastunut työkaverimieheen ja hän kerran pyysi minua moottoripyöräajelulle. Nopeasti vastasin, että en varmasti lähde ja kun olin sanonut sanottavani niin harmittelin heti. Ihan aikuinen minäkin jo.
No tuosta meni pari vuotta niin olimme suhteessa ja moottoripyörän kyydissäkin olen ollut muutama tuhat kilometriä.
Mulla on ollut lukuisia tilanteita joissa kiinnostava mies on osoittanut selkeästi kiinnostuksensa, ja mä vaan jäädyn niissä tilanteissa ja esitän etten huomaa koko miestä, saatan myös ihan kirjaimellisesti paeta paikalta jos se on mahdollista :D Teen siis kaikkeni ettei se mies vaan pääse juttelemaan. Treffeillä kiinnostavan miehen kanssa ignooraan kaikki hänen flirttinsä ja vaikutan siltä ettei voisi vähempää kiinnostaa. Tätä tapahtuu siis vain kiinnostavien miesten kohdalla, jos joku ei-kiinnostava on tulossa juttelemaan, ei vastaavaa pakoreaktiota tule koskaan (toki torjun miehen sitten).
Tämä kommentti nuoremmalta naiselta, jos sillä on jotain väliä.
Hmm. Käykö tätä miehillekin? Selittäisi muutaman aika käsittämättömän tapauksen.
"Eräs mies on nimittäin tullut erinäisissä tilaisuuksissa seisomaan viereeni ja pitänyt selkeää tuijottelu flirttiä."
:D
Ei minua ole lähestytty, joten en tiedä. Saattaisin hyvinkin juosta karkuun, ei taida riittää itsetunto enää yritykseen.