Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni pippelisten miesten vertaistuki ketju.

Vierailija
15.03.2024 |

Alle 14cm.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pituus vaan paksuus. 

Mitäköhän tällä kuluneella lauseella haetaan? Todellisuus on, että lyhyet ovat yleensä myös ohuita. 

Vierailija
62/75 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla on melkosia pahvipäitä jotka luulee ,että miehen tekee iso munasuurimmalle osalle naisista riittä vallan hyvin se 14-15cm prinssinakki jonka omistaja osaa muutakin kuin runnoa sitä puolivelttoa halkoaan!

Miksi miesten asiassa on merkitystä sillä, mitä jotkut naiset ajattelevat? Miehelle iso penis on AINA pientä parempi tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 70 pros isomunasista on luotaantyöntävän näköisiä.sellaisia joiden kanssa ei haluta seksiä

Vierailija
64/75 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ketju ja aloitus. Keskiarvo Suomessa on ensinnäkin 13,7 cm ja toisekseen iso koko ei takaa tyydytystä. Iso kalu on myös useimmin löysä, eikä jäykisty kunnon erektioon. 

Vierailija
65/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä. (älkää nyt sitten takertuko lillukanvarsiin tekstiäni lukiessanne. Olen joutunut tiivistämään tekstiä, joten se voi siksi tuntua töksähtävältä. Ja taustaani: olen peniskeskeinen pillullinen, joka todellakin nauttii nimenomaan peniksestä ja haluaa saada sitä munaa sisälle. En dissaa pienimunaisia, koska heilläkin on suurempi kuin minulla, jolta se puuttuu kokonaan) Ja tämä ei tosiaan ole provo eikä ole kirjoitettu pilkkamielessä. En oikeasti dissaa ketään munan koon perusteella, vaikka peniskeskeinen olenkin ja tarvitsen penetraation saadakseni itse orgasmin ja siksi ehkä tykkään enemmän isommista malleista, mutta koska en ole pientä koskaan tavannut, niin en voi silti sanoa mitään lopullista.

Minua on siis nyt lähestynyt eräs mies, jonka olen nähnyt alasti eräässä paikassa ei-seksuaalisessa kontekstissa ja hän ei ehkä tiedä, että olemme siellä ja sinä yhteydessä tavanneet. Tai muista. Silloin muistan havainneeni, että häneltä ei näkynyt penistä ollenkaan. Hän oli sheivannut itsensä, joten alapäänsä näytti ihan samanlaiselta kuin naisen karvaton häpy - ilman häpyhuulia toki. Ei näkynyt edes kivespusseja. (voi toki olla, että kivekset roikkuivat ihan kirjaimellisesti jalkojen välissä ja ehkä se peniskin sitte oli siellä. Mies on ylipainoinen, joka voi myös vaikuttaa asiaan? Hän on lähestynyt minua nyt seksi mielessään, mikä on asiana ok - en anna pakkeja vain siksi, että toisella saattaisi olla "liian" pieni, mutta se näky aiemmasta on saanut minut olemaan enemmän ahdistunut kuin ehkä pitäisi, koska en halua nolata miestä - sillä ei ole väliä, että minä nolaan itseni paljastamalla ettei ole hänen kaltaisistaan kokemusta.

Mutta ongelmani on se, että miten ihmeessä sen peniksen saa sieltä jostain esiin. Siis mistä se löytyy? Tuolla miehellä kun ei ollut selvästi näkyvillä edes mitään pientä reikää tai laakson ryppyä, saattoi olla, mutta koska en nähnyt ihan läheltä, niin en ollut varma, mutta silti, jos oli, niin siellä se toki olisi ja silloin penis oli todellakin 100 % piilossa

miehillä yleensä penis ainakin on edes jotenkin näkyvillä siinä paketin päällä, vaikka olisi vähän pienempikin lepotilassa (ns. grower tyyppi), niin se silti näkyy, mutta tuolla miehellä ei.  Siis oikeasti ahdistaa ajatus, että jos suostun seksiin (en halua alkaa seurustella hänen kanssaan, että olisi ihan seksistä kyse.. luonteemmeovat liian erilaisia seurusteluun), niin miten ihmeessä pitäisi asetella sanat.

Pelkään että kokemattomuuden tuoma ahdistus purkautuu pahimmillaan niin,e ttä töksäytän, että "missä se sun penis oikein on?". voisin kysyä, että voisitko näyttää miten haluat, että kosketan, mikä kiiihottaa sinua enemmän, mutta se voi pahimmillaan olla niin, että mies sitten sanookin, että hivele sisäreisiä, tai suutele niskaa ja sitten ota peniksestä kiinni ja sitten pitäisi taas möläyttää jotain typerää, että "niin että missä se penis on".

Siis, jos tässä ketjussa on saman anatomian omaavia miehiä, niin miten sen peniksen saa sieltä kudoksen sisältä esiin, jos vaikka sattuisin löytämään "reiän", josta voisi päätellä, että tuolla sen täytyy olla? Pitääkö puristaa jotenki sivusta vai miten?  Onko paikalla vaikka hoitajia, jotka ovat katetroineet miehiä? Varmasti olette tavanneet pienipeniksisiä miehiä, niin miten olette sen peniksen saaneet esille siten, että voi katetriletkun sinne työntää?

ja miksi tällaisia tilanteita varten ei ole opaskirjoja? On noloa kysyä mieheltä asiaa, koska tosiaan se voi haavioittaa paljonkin, jos sen tekee taitamattomasti eikä sitä halua tehdä.

Vierailija
66/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä. (älkää nyt sitten takertuko lillukanvarsiin tekstiäni lukiessanne. Olen joutunut tiivistämään tekstiä, joten se voi siksi tuntua töksähtävältä. Ja taustaani: olen peniskeskeinen pillullinen, joka todellakin nauttii nimenomaan peniksestä ja haluaa saada sitä munaa sisälle. En dissaa pienimunaisia, koska heilläkin on suurempi kuin minulla, jolta se puuttuu kokonaan) Ja tämä ei tosiaan ole provo eikä ole kirjoitettu pilkkamielessä. En oikeasti dissaa ketään munan koon perusteella, vaikka peniskeskeinen olenkin ja tarvitsen penetraation saadakseni itse orgasmin ja siksi ehkä tykkään enemmän isommista malleista, mutta koska en ole pientä koskaan tavannut, niin en voi silti sanoa mitään lopullista.

Minua on siis nyt lähestynyt eräs mies, jonka olen nähnyt alasti eräässä paikassa ei-seksuaalisessa kontekstissa ja hän ei ehkä tiedä, että olemme siellä ja sinä yhteydessä tavanneet. Tai muista. Silloin

Jospa hän on mies naisen kropassa. Kivesten laskeutuminen tarkistetaan jo pienenä poikalapsilla ja,sitä varten on lääkkeet jos ei kehity. Joten jos on mies niin pakko näkyä.

Mitä kullin merkitykseen ja kokoon tulee, niin oma vaimo on ollut myöskin aina riippuvainen kullistani ja sen koosta. Hänelle seksi on etupäässä yhdyntää ja suuseksi vain esileikki.

Vierailija
67/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele AP kirjoittamaan

Vierailija
68/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon entisellä miehellä oli iso kalu eikä onnistunut kakkosreikä seksi. Minulla kun on alle 12 cm niin se mahtuu hyvin ja tuntuu hänelstä hyvälle eikä pahalle. Minä tykkään tottakai myös kun onhan se vähän erilaista kuin ykköspesän seksi.

Vierailija
69/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä laitat munasi pääsiäisenä? 

Vierailija
70/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon entisellä miehellä oli iso kalu eikä onnistunut kakkosreikä seksi. Minulla kun on alle 12 cm niin se mahtuu hyvin ja tuntuu hänelstä hyvälle eikä pahalle. Minä tykkään tottakai myös kun onhan se vähän erilaista kuin ykköspesän seksi.

Tykkäät varmaan itsekin saada omaan kakkosreikään? 

Vierailija
71/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on siis nyt lähestynyt eräs mies, jonka olen nähnyt alasti eräässä paikassa ei-seksuaalisessa kontekstissa ja hän ei ehkä tiedä, että olemme siellä

Niin... mahdollisuus toki tuokin, että onkin biologinen nainen. Mutta ei näkynyt kyllä leikkausarpia ja rintakehä ja nännit näyttivät miehen nänneiltä ja aataminomenakin näkyi.

Vierailija
72/75 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä ketju ja aloitus. Keskiarvo Suomessa on ensinnäkin 13,7 cm ja toisekseen iso koko ei takaa tyydytystä. Iso kalu on myös useimmin löysä, eikä jäykisty kunnon erektioon. 

Se 13 cm on löysä koko.

Vierailija
73/75 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät varmaan itsekin saada omaan kakkosreikään? 

Kyllä vaan. Meillä on käytössä eturauhaskiihotin.

Vierailija
74/75 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus nami nami. N 50 v

Vierailija
75/75 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksuus nami nami. N 50 v