Pieni pippelisten miesten vertaistuki ketju.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Isomunaset on yleensä rumia.
Minulla on enkelin kasvot, mutta housuissa megalerssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isomunaisten ÄO, palkkataso ja elinajanodote on todistetusti alempi kuin pienimunaisilla.
No jaa. Ainakin itselläni on iso muna, äo on 130, ja on paljon pitkäikäisyyttä suvussa.
Sääli että olet noin tyhmä. No, onneksi on iso muna.
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri, 7cm
Vaasasta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kummoista ongelmaa ollut. Kun totuus on paljastunut, olen aina ehtinyt saada. Lisäksi minulla on nykyisin japanilainen vaimo, joka on tottunut vielä pienempiin. Suosittelen samaa muillekin kohtalotovereille.
T. 13sm
Toivottavasti olet itse muuttanut Japaniin, etkä tuonut vaimoasi tänne isompien kikkelien maahan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kummoista ongelmaa ollut. Kun totuus on paljastunut, olen aina ehtinyt saada. Lisäksi minulla on nykyisin japanilainen vaimo, joka on tottunut vielä pienempiin. Suosittelen samaa muillekin kohtalotovereille.
T. 13sm
Toivottavasti olet itse muuttanut Japaniin, etkä tuonut vaimoasi tänne isompien kikkelien maahan?
Miksi?
T. 13sm
Pienen 14senttisen kanssa vielä pärjään mutta jos olis mikropenis niin kyllä päiväni päättäisin.
Ymmärrän naisia, jotka pienentävät suuria rintojaan. Kunpa miehille olisi samanlainen leikkaus kivesten kanssa. Loppuisi tuo polvisärky, tässä on pian tekonivelten paikka, vaikka ikää on alle kolmekymmentä.
Hommatkaa aasialainen nainen. Niille se 14 senttinen on iso, elleivät ole valkoisia tai mustia tapailleet.
Vierailija kirjoitti:
Pienen 14senttisen kanssa vielä pärjään mutta jos olis mikropenis niin kyllä päiväni päättäisin.
Miksi? Peniksen pituudella ei ole oikeastaan mitään merkitystä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Pienet korvat, pieni se.
Mistä tunnistaa isoviittuuset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituus vaan paksuus.
No tämä, eikä siis liian paksu ole hyvä, mieluummin ohuempi. Paksuuden kanssa on tullut ongelmia.
Teille olisi yhdyssanojen oppimiseen liittyvä tukiryhmä paljon hyödyllisempi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 18 cm. Kaikki alle tuon ovat pieniä.
Pahoittelen, mutta ei tuo vielä kohtua kolkuttele. Itsellänikin 23,5 cm (vaikka meillä ei mittaillakaan) on siinä ja siinä, että pohjaan asti mennään. Olisipa 32 senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Hommatkaa aasialainen nainen. Niille se 14 senttinen on iso, elleivät ole valkoisia tai mustia tapailleet.
Ne Aasian naiset jotka ovat niin vain "hommattavissa" ovat kyllä nähneet sekä mustien että valkoisten munia tuhansittain. Mutta saa niistä ihan kivan vaimon silti.
Mulla oli yks aasialainen. Sen neitsyyden kanssa sai tapella ihan kunnolla, oikein rusahdus kuului ennen kuin pääsi perille. Muutenkin ne on pienipilluisia, takaa ei voinut panna oikeastaan ollenkaan.
Se hyvä puoli niissä on, että koskaan niillä ei ole päänsärkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne Aasian naiset jotka ovat niin vain "hommattavissa" ovat kyllä nähneet sekä mustien että valkoisten munia tuhansittain. Mutta saa niistä ihan kivan vaimon silti.
Ainakin kokeneen ja paljon höylätyn.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli yks aasialainen. Sen neitsyyden kanssa sai tapella ihan kunnolla, oikein rusahdus kuului ennen kuin pääsi perille. Muutenkin ne on pienipilluisia, takaa ei voinut panna oikeastaan ollenkaan.
Se hyvä puoli niissä on, että koskaan niillä ei ole päänsärkyä.
Kaikki tuo tietämys yhden aasialaisen kokemuksella. Wau.
Aijaa? Mä olen aina katsonut kämmenten ja sormien mittasuhteita.