Seksi eksän kanssa, uhka vai mahdollisuus?
Onko kukaan onnistunut harrastamaan seksiä eksän kanssa siten, että ei ole jälkeenpäin kaduttanut? Meillä oli ihana seksielämä, mut suhteella ei mitään tulevaisuutta ja sen kumpikin ymmärtää täysin.
Aina kun jostain syystä nähdään, niin se kemia vaan on ja pysyy. Kumpikin ollaan sinkkuja. Nyt on keväinen panetus yltynyt niin kovaksi, eikä hommaan sopivaa miestä meinaa löytyä, niin tällaista ajatusta harhauduin miettimään. Hän todennäköisesti olisi heti mukana jos ehdotan.
Kokemuksia?
Kommentit (34)
Puoli vuotta meni itsellä niin. Oli virhe. Rikkoi molempia.
Kannattaa etsiä joku muu leikkikalu.
Pitkän aikaakin olen eks mieheni kanssa peuhannut.
Ei tosiaankaan kannata!!! Ota kuka tahansa muu.
Vierailija kirjoitti:
"Max, have sex with your ex"
Laulaa luikautti jo aikaan E-rotic.
Vai olisikohan se ollutkin toisinpäin?
Sitten parin päivän päästä tai jo huomenna täällä palstalla taas sama ralli soi --> miten näistä tunteista pääsee eroon...
Vierailija kirjoitti:
Sitten parin päivän päästä tai jo huomenna täällä palstalla taas sama ralli soi --> miten näistä tunteista pääsee eroon...
Mutta mitä siitäkään sitten. Kyllä palstalle viestejä mahtuu. Ja hyvässä lykyssä voi tulla yhteen paluu kokonaan.
Ihan hyvin voisin itse harrastaa seksiä exän kanssa.... Koska omasta erosta jo pari vuotta ja itsellä ollut jotain jonkun kanssa ja samoin exälläkin... Se olisi varmasti ihan mukavaa....
Täälläkin sellainen joka voisi exän kanssa peuhata. Tosin lapset on vuoroviikoin niin se ainoastaan saattais tehdä siittä hankalaa. Koska ei saisi rauhassa hommailla. Tiedän kyllä että exä varmasti suostuisi koska olen kerran sitä vähän vihjannut. Aika näyttää, mutta olisihan se kiva koska seksi toimi aina kun saatiin rauhassa sitä tehdä.
Exän kanssa vieläkin keskustellaan asioista joista ei oikein muiden kanssa osaa puhua. Surut ja murheet. Lapset jaetaan ja hoidetaan hyvässä sovussa. Parisuhde vaan ei toiminut vaikka se oli todella pitkä. Jos exä ehdottaisi seksiä niin varmasti suostuisi koska exän kanssa se oli helppoa ja hauskaa. Kirjaimellisesti välillä naurettiin ja jopa puhuttiin päivän asioistakin. Eikä tarvinnut jännittää ja yli yrittää. Elämä on hassua kun seksi ja muut asiat toimi mutta parisuhde ei...........
Ei uhka eikä mahdollisuus, vain hyvää seksiä. Ei noussut edes tunteet takaisin. Monta kertaa jo takana ja kumpikin on nauttinut... Erosta kuitenkin jo melkein kaksi vuotta.
Minulla ja eksällä homma toimii sillei hyvin että hän tai minä joskus saatetaan soittaa kun panettaa ja sit jomman kumman luona vaan paineet pois 😂 aikuisiahan tässä jo ollaan😊
Vierailija kirjoitti:
Exän kanssa vieläkin keskustellaan asioista joista ei oikein muiden kanssa osaa puhua. Surut ja murheet. Lapset jaetaan ja hoidetaan hyvässä sovussa. Parisuhde vaan ei toiminut vaikka se oli todella pitkä. Jos exä ehdottaisi seksiä niin varmasti suostuisi koska exän kanssa se oli helppoa ja hauskaa. Kirjaimellisesti välillä naurettiin ja jopa puhuttiin päivän asioistakin. Eikä tarvinnut jännittää ja yli yrittää. Elämä on hassua kun seksi ja muut asiat toimi mutta parisuhde ei...........
Toihan kuulostaa täydelliseltä parisuhteelta.
Kai jos se ennenkin on ollut kamalaa, ei se erosta hyväksi muutu.