Oletko jäänyt jumiin vessaan/hissiin? Tuliko kammo? Itselläni kyllä ja kyllä
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tästä on vuosia aikaa, mutta Tampereen teknillisen yliopiston konetalon hissi jumiutui tuon tuosta. Kerran kuulin, kun joku soitti sitä hälytintä tunteja.
Siis menin luennolle ja toiselle ja vielä vaan soitteli. Miksi kukaan ei tullut apuun. Onkohan se nykyään korjattu. Toinen festianpuoleisista hisseistä.
Miksi olen saanut alanuolia. Tämä on totta.
Hissin ovet jumittuivat, mutta sain ne avattua käsin vääntämällä. Ei ehtinyt jäädä kammoa, koska en jäänyt jumiin hissiin.
Jostakin syystä minua ahdistaa ja tunnen joutuvani loukkoon, jos vaaditaan minun olevan jatkuvasti samassa paikassa ilman, että saisin liikkua vapaasti silloin, kun siltä tuntuu. Siksi esim. kaupankassalla, infopisteellä yms työskenteleminen olisi kamalaa.
Joo bussin vessaan,soitin paniikissa kaverille joka tuli sitten huutelemaan oven läpi että käännän sitä vit""n lukkoa muka väärää suuntaan. Aloin potkia ovea samalla kun revin lukkoa molemmin käsin ja se aukesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on vuosia aikaa, mutta Tampereen teknillisen yliopiston konetalon hissi jumiutui tuon tuosta. Kerran kuulin, kun joku soitti sitä hälytintä tunteja.
Siis menin luennolle ja toiselle ja vielä vaan soitteli. Miksi kukaan ei tullut apuun. Onkohan se nykyään korjattu. Toinen festianpuoleisista hisseistä.
Miksi olen saanut alanuolia. Tämä on totta.
Itse en ole alanuolta laittanut, mutta ehkäpä tämän takia niitä on tullut: mikset itse mennyt sanomaan tuosta hissiin jumittuneesta jollekulle, vaikkapa vahtimestarille?
Eihän siinä mitään jos jää julkisilla paikoilla,mutta kaveri jäi kotinsa vessaan. Yksinasuva ihminen eikä puhelinta mukana. Ison sisarusparven lapsena lukitsi oven vaistomaisesti ja nalkissa oli. Oli sitten jollain kynsiviilalla tiirikoinut auki,en tiedä onko oikeasti mahdollista mutta niin väittää.
Hauskinta on että skeptinen huoltomies jäi sinne nalkkiin myös :D