Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasariprinsessa auttaa ongelmissasi, jos haluat kysyä neuvoa.

Vierailija
15.03.2024 |

Kysy mitä vain, mutta varmaa vastausta en lupaa. 

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika vanha.

Vierailija
2/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kasariprinsessa, liittyykö se keittiö-välineisiin? Minkälainen koulutus sinulla on ongelmanratkaisuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika vanha.

Kyllä. Siksi olen viisas ja kokenut ja voin antaa neuvoja. Ap

Vierailija
4/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kasariprinsessa, liittyykö se keittiö-välineisiin? Minkälainen koulutus sinulla on ongelmanratkaisuun?

Voi liittyä niihinkin. Minulla on tosi pitkä koulutus ja kokemus ongelmanratkaisusta, yli 10 vuotta nyt vähintään riippuen laskutavasta. Ap

Vierailija
5/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako mennä helpottamaan kevätkiimaa eksän luo?

Vierailija
6/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako mennä helpottamaan kevätkiimaa eksän luo?

Jos se teistä molemmista on hyvä idea eikä ole parempaakaan tekemistä, niin miksei. Ap

Vierailija
7/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi oli parempi, 80-luku vai 90-luku? Itse olin 80-luvulla lapsi, joten en osaa sanoa. 

Vierailija
8/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi oli parempi, 80-luku vai 90-luku? Itse olin 80-luvulla lapsi, joten en osaa sanoa. 

Minusta molemmat olivat yhtä hyviä, mutta todella erilaisia. Olin villi ja rämäpäinen teini kasarilla, ysärin puolivälistä alkaen elin vauva- ja perhe-elämäaikaa. Ap

Vierailija
9/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut alaikäisenä diskoilemassa Laajavuoren yökerholla? Katsos kun setä on ollut. Myös Kimmelissä ja Savonsolmussa? Mitäs tytöntyllerö siihen sanot, taisit tuolloin -83 ja ehkä -85 vielä kiikkua isäsi killuttimissa?M57

Vierailija
10/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pierut haisee pahemmalta kuin mun kakka?

Vierailija
11/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut alaikäisenä diskoilemassa Laajavuoren yökerholla? Katsos kun setä on ollut. Myös Kimmelissä ja Savonsolmussa? Mitäs tytöntyllerö siihen sanot, taisit tuolloin -83 ja ehkä -85 vielä kiikkua isäsi killuttimissa?M57

En ole käynyt noista missään. Olemme lähes samanikäisiä, joten jos olisin ollut hoodeilla, olisimme hyvinkin voineet tavata. Tosin siihen aikaan pidin noin vähän itseäni vanhempia poikia lapsina. Ap

Vierailija
12/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pierut haisee pahemmalta kuin mun kakka?

Suolistokaasujen haju on voimakkaampia, koska itse prosessi haisee enemmän kuin lopputulos.

Kakka on kuitenkin arvokkaampi ja paljon tietoa sisältävä lopputulos hajun kera. Sekin on yksi totuus sinusta, joka periaatteessa voisi olla historiaa. Käy vaikka katsomassa Tukholman viikinkimuseossa tuhansia vuosia vanhaa kakkaa. Siinä on valtavasti informaatiota. Ap

Vierailija
13/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana kun harmittaa, että otsikkoon lipsahti piste. Ei ole tapana lopettaa otsikkoa pisteeseen. Ap

Vierailija
14/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kello on?

Vierailija
15/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kello on?

17.37. Ap

Vierailija
16/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perusseksiä kutsutaan vaniljaksi?

Vierailija
17/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perusseksiä kutsutaan vaniljaksi?

Otaksun, että se johtuu vaniljajäätelöstä eli vaniljajäätelö on perusmaku, jota jotkut pitävät tylsänä jäätelön makuna. Nimityksellä siis on hieman pejoratiivinen merkitys. En tiedä miltä vuosikymmeneltä nimitys on peräisin. Ap

Vierailija
18/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin perustaa yrityksen. Mistä lähden liikkeelle ja miten siitä eteenpäin?

Vierailija
19/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten ei muuta kuin hyvää viikonloppua, luukuta hanat kaakossa kasaria ja hyvät jatkot muutenkin Kasariprinsessalle ja perheelle. M57

Vierailija
20/80 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sitten ei muuta kuin hyvää viikonloppua, luukuta hanat kaakossa kasaria ja hyvät jatkot muutenkin Kasariprinsessalle ja perheelle. M57

Kiitos samoin! Luukutan kasaria ja teen vähän remonttia tänä viikonloppuna. Toivottavasti sinullakin on mukavaa puuhaa ja musiikkia! Ap