Kasariprinsessa auttaa ongelmissasi, jos haluat kysyä neuvoa.
Kysy mitä vain, mutta varmaa vastausta en lupaa.
Kommentit (80)
Mikä on kasariprinsessa, liittyykö se keittiö-välineisiin? Minkälainen koulutus sinulla on ongelmanratkaisuun?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika vanha.
Kyllä. Siksi olen viisas ja kokenut ja voin antaa neuvoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kasariprinsessa, liittyykö se keittiö-välineisiin? Minkälainen koulutus sinulla on ongelmanratkaisuun?
Voi liittyä niihinkin. Minulla on tosi pitkä koulutus ja kokemus ongelmanratkaisusta, yli 10 vuotta nyt vähintään riippuen laskutavasta. Ap
Kannattaako mennä helpottamaan kevätkiimaa eksän luo?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako mennä helpottamaan kevätkiimaa eksän luo?
Jos se teistä molemmista on hyvä idea eikä ole parempaakaan tekemistä, niin miksei. Ap
Kumpi oli parempi, 80-luku vai 90-luku? Itse olin 80-luvulla lapsi, joten en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi oli parempi, 80-luku vai 90-luku? Itse olin 80-luvulla lapsi, joten en osaa sanoa.
Minusta molemmat olivat yhtä hyviä, mutta todella erilaisia. Olin villi ja rämäpäinen teini kasarilla, ysärin puolivälistä alkaen elin vauva- ja perhe-elämäaikaa. Ap
Oletko ollut alaikäisenä diskoilemassa Laajavuoren yökerholla? Katsos kun setä on ollut. Myös Kimmelissä ja Savonsolmussa? Mitäs tytöntyllerö siihen sanot, taisit tuolloin -83 ja ehkä -85 vielä kiikkua isäsi killuttimissa?M57
Miksi mun pierut haisee pahemmalta kuin mun kakka?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut alaikäisenä diskoilemassa Laajavuoren yökerholla? Katsos kun setä on ollut. Myös Kimmelissä ja Savonsolmussa? Mitäs tytöntyllerö siihen sanot, taisit tuolloin -83 ja ehkä -85 vielä kiikkua isäsi killuttimissa?M57
En ole käynyt noista missään. Olemme lähes samanikäisiä, joten jos olisin ollut hoodeilla, olisimme hyvinkin voineet tavata. Tosin siihen aikaan pidin noin vähän itseäni vanhempia poikia lapsina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pierut haisee pahemmalta kuin mun kakka?
Suolistokaasujen haju on voimakkaampia, koska itse prosessi haisee enemmän kuin lopputulos.
Kakka on kuitenkin arvokkaampi ja paljon tietoa sisältävä lopputulos hajun kera. Sekin on yksi totuus sinusta, joka periaatteessa voisi olla historiaa. Käy vaikka katsomassa Tukholman viikinkimuseossa tuhansia vuosia vanhaa kakkaa. Siinä on valtavasti informaatiota. Ap
Perhana kun harmittaa, että otsikkoon lipsahti piste. Ei ole tapana lopettaa otsikkoa pisteeseen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kello on?
17.37. Ap
Miksi perusseksiä kutsutaan vaniljaksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi perusseksiä kutsutaan vaniljaksi?
Otaksun, että se johtuu vaniljajäätelöstä eli vaniljajäätelö on perusmaku, jota jotkut pitävät tylsänä jäätelön makuna. Nimityksellä siis on hieman pejoratiivinen merkitys. En tiedä miltä vuosikymmeneltä nimitys on peräisin. Ap
Ajattelin perustaa yrityksen. Mistä lähden liikkeelle ja miten siitä eteenpäin?
No, sitten ei muuta kuin hyvää viikonloppua, luukuta hanat kaakossa kasaria ja hyvät jatkot muutenkin Kasariprinsessalle ja perheelle. M57
Vierailija kirjoitti:
No, sitten ei muuta kuin hyvää viikonloppua, luukuta hanat kaakossa kasaria ja hyvät jatkot muutenkin Kasariprinsessalle ja perheelle. M57
Kiitos samoin! Luukutan kasaria ja teen vähän remonttia tänä viikonloppuna. Toivottavasti sinullakin on mukavaa puuhaa ja musiikkia! Ap
Taidat olla aika vanha.