Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naisena pitäisi käyttäytyä?

Vierailija
15.03.2024 |

Kysyn tätä ihan tosissani. Et voi käyttäytyä samalla tavoin kuin miehet. Ei kuitenkaan saisi olla koppava, mutta täytyisi silti pitää yllä tietty etäisyys, jottei tule väärinymmärretyksi. Miten se onnistuu?

Olen monta kertaa päättänyt unohtaa ennakkoluulot ja olla oma hymyileväinen itseni. Ja kerta toisensa jälkeen huomannut, että se ei kannata. Yksikin tuttu mies väitti, että olin kuulemma ihan avoimesti flirttaillut hänelle, kun olin vain jutellut ystävällisesti hymyillen. Sillä oli vaimokin.. eikä millään suostunut uskomaan, että en ole kiinnostunut! 

Ja eikö se ole vähän itserakasta kuvitella, että heti kun nainen hymyilee ja juttelee iloisesti, se tarkoittaa sitä että hän on kiinnostunut. Näitä tapauksia kyllä riittää.. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole oma itsesi.

Vierailija
2/6 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleinen harhaluulo miehillä, heti kun nainen on hymyilevä ja iloinen kuvitellaan että on kiinnostunut. Siitä huolimatta yritän olla oma itseni. Joskus on joidenkin miesten suhteen oltava melko totinen/vihaisen oloinen, vaikkei se ole ominta itseä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole oma itsesi.

Ja olen tuon tuostakin kiusallisissa tilanteissa? Tulipa mieleen, kun yksikin mies haukkui mut huoraksi sen jälkeen kun kuuli, että seurustelin niihin aikoihin. Oli siis kuvitellut, että olisin hänestä kiinnostunut. Hänen mielestään oli uskomatonta, että käyttäydyin sillä tavoin (siis juttelin iloisesti ja hymyilin), vaikka seurustelin.

Ja sitten on tilanteet, joissa miesparka juoksee mua karkuun, koska tulkitsee mun olevan kiinnostunut. Ja on kiusaantunut miksen tajua vihjeitä. Yksi kaverimies vähän kiusaantuneena samoi, että hän on kiinnostunut eräästä toisesta kylläkin.

Ap

Vierailija
4/6 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun pitäs ottaa vastuuta miesten ajatuksista/ johtopäätöksistä/ tunteista ym mitä niiden päässä liikkuu tai ei liiku?? Ole oma hyväntuulinen itsesi. 

Vierailija
5/6 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla. Itsekin olen luonnostaan hymyileväinen ja nauravainen. Kun kaverillisesti juttelen miesten kanssa, niin luulevat tosiaan minun olevan kiinnostunut heistä. Kaverisuhde lähtee sitten väärälle raiteelle, kun haluaisivat jotain muutakin tai selittelemään naisystävästään tilanteissa, joissa naisystävän mainitseminen ei ole mitenkään luontevaa. Kyllä on ärsyttänyt. 😅 

Vierailija
6/6 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole oma itsesi.

Ja hoidat kotityöt kiltisti, tottelet miestäsi, et valita päänsärkyä, laittaudut ja pidät itsesi hoikkana ja iloisena, niin voit olla täysin oma itsesi.