Ihastukseni vaihtaa työpaikkaa minun takia!
Vihdoinkin löysin rehellisen ja komean urheilevan työssäkäyvän miehen.Tutustuin häneen työn kautta.Kun kerroin hänelle,että voisimmeko siirtyä työpaikalla kahvittelusta seuraavaan vaiheeseen niin hän ei enää halunnut kahvitella kanssani ja vaihtaa viikon päästä työpaikkaa.Suomi miehet ei tämän pitänyt näin mennä! Mikä meni pieleen?t Blondi
Kommentit (11)
Siis ap ei osaa edes possessiivisuffikseja ja ihmettelee, miksi mies häipyi.
Mies pelästyi ja pahasti. Ehkä oletit hänestä liikoja.
Oot kyllä tosiaan oikeesti pelottava ihminen! Jos sun takia vaihdetaan työpaikkaa niin tulee mieleen että olet sosiopaatti.
Aloit käyttäytymään liian tuttavallisesti, jopa ahdistavasti. Mies ei kehdannut mennä valittamaan esimiehelle vaan valitsi itse väistyä tilanteesta vaihtamalla työpaikkaa.
Nimimerkistä päätellen tää taitaa kuitenkin olla setämiehen kirjoittama. On toki osittain tositarina, koska joku nainen haluaa setämiehestä eroon vaihtamalla työpaikkaa.
Olisihan se nyt kannattanut ottaa pesää pari kertaa ja sitten vaihtaa sitä työpaikkaa kenellekään ilmoittamatta ja poistunut takaviistoon vasemmalle, kuin koira veräjästä konsanaan.
Heh heh.... Mä repesin jo tossa kohtaa "rehellisen miehen" .
Sorry ap, mutta ei sellaisia olekaan.
Miksi päättelet että hänen työpaikan vaihto liittyi jotenkin sinuun.
Sinä. Mies on homo, muuten olisi jo viety. Nyt pelkäsi, että saat salaisuuden selville ja kerrot sen töissä.