Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku oikeasti valmisruokia kaupasta normaalihintaisina?

Vierailija
15.03.2024 |

Sen just ja just ymmärtää, jos niitä valmisruokia ostaa ilta-alesta. Valmisruoat ovat epäterveellisiä ja kalliita.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en osta, kalliita ovatten. Joskus en raaski ostaa vaikka saisi puoleen hintaan. Rikkaat varmaan ostaa.

Vierailija
22/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on eväsmeininki, niin esim sinne tulee ostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin ihan kohtuuttomia hintoja 5-7€ pieni rasia. Vain alesta ostan.

Atrian Hyvä Arki - mikroruoat kalliissakin kaupassa noin 2,50 euroa. On aika paljon matkaa vitoseenkin. Aina parempia myös kuin kämäiset, teolliselle mössölle maistuvat Sandwichit, joita moni mikroruokia ostamaton haalii välipaloikseen.

Vierailija
24/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri sellainen ihminen, tänään ostin jonkin pöperön jostain kaupasta ja maksoi hieman yli 4€.

Vierailija
25/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit*n pelle ap. Ootko tosissasi noin tylsistynyt elämääsi?

Vierailija
26/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan koko ajan valmisruokia. Ehkä joka kolmas on alennetulla hinnalla. Joskus tulee sellaisia jaksoja, että saattaa löytyä useammankin kerran alennuksessa olevia. En tiedä epäterveellisyydestä. 64-vuotta on tullut elettyä ja suurimman osan elämästäni olen syönyt valmisruokia.

Vierailija
27/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhää kiukuttaa taas kun itsellään ei ole varaa valmoiiseen vaan joutuu keittämään omat perunansa.

En ole köyhä ja voisin käydä vaikka joka päivä ravintolassa syömässä jos huvittaisi. En osta yhtään mitään valmisruokaa enkä makkaroita. Lihaa syön ja isoja salaatteja sekä pottuni keitän myös itse. Ei kiukuta yhtään kun ruoanlaitto on oikein mukavaa puuhaa ja varsinkin se hyvän ruoan syöminen jonka on itse valmistanut ja tietää mitä se sisältää. Enkä ole läski enkä sairasta mitään, en tarvitse mitään lääkkeitä. 

Vierailija
28/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti olemassa noin tyhmiä ihmisiä kuin ap?

Vierailija
29/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö oikeasti tämän typerän aloituksen ihan vain huviksesi?

Vierailija
30/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö oikeasti tämän typerän aloituksen ihan vain huviksesi?

En tehnyt. Uusimmat tutkimukset osoittavat ultraprossesoidun ruoan olevan terveysriski ja siksi ihmettelen miksi joku silti ostaa noita kalliita valmisruokia.

Vierailija
31/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruuat on pahanmakuisia ja kalliita. Diabeteshoitajani sanoi myös että yleensä niissä on aina liikaa suolaa. On tullut joskus tarjouksesta ostettua. Kinkkukiusausta söin ja voi helkkari että oli pahaa. Samoin inhottavan Caesar-salaatin, jossa oli pahan makuista majoneesia erillisessä pussissa. Kupissa olis siis möhnäistä salaattia, joka ui majoneesissa. Sellaiset valmisruuat on edes kohtuullisia, jotka voi paistaa uunissa omassa foliossaan. Esim. grana padana- valkosipuliperunat. 

Vierailija
32/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ostan! Edullista, maukasta ja helppoa ruokaa ja valikoimat lähikaupassakin kattavat. Ja annokset on vielä ammattilaisten suunnittelemia, eli hivenaineet, ravinteet ym. ovat kohdallaan. Tuota ei kotikeittiössä tulekaan ajateltua. 

Vierailija
33/44 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me aina välillä ostetaan niitä sellaisia mikroaterioita, jotka viheltää, kun ovat tarpeeksi kuumia. Niissä nousi hinnat välillä, en edes tiedä miksi, mutta olivat välillä jotain 5,2€ ja silloin ei kyllä niin usein raaskinut ostaa. Nyt ne hinnat on lähempänä neljää euroa, niin ei tunnu enää niin kalliilta. Omat suosikkimaut on kanasitruunarisotto ja red thai curry.

Vierailija
34/44 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, ostan yleensä hyvän 300g naudanpihvin.

Tuskin. Eikös ole tylsä syödä jokapaivälle 300g naudanlihapihvi

Vierailija
35/44 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa joku vanhus, joka ei jaksa enää itse laittaa ruokaa, mutta jaksaa käydä kaupassa. Maaseudulla ilta-alesta menee kaikki  heti. 

Mä olen ostanut joskus töihin työmatkalla olevasta kaupasta, en kovin usein mutta kun tiedän että on pitkä päivä edessä niin silloin ja jos kotona ei ole pakastimessa mitään. Ei se muutama euro silloin tällöin velattoman keskituloisen taloutta kaada. En esimerkiksi käytä alkoholia lainkaan, en syö makeisia enkä tupakoi, miten ap:n laita näissä on?

Vierailija
36/44 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaan niitä punalaputettuja tuotteita ja ihan sama mitä ne on. Ap on ilmeisesti vähävarainen. Meillä vanhenee tuotteet ihan kotonakin.

Vierailija
37/44 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vain ilta alesta  valmisruuat yleensä paitsi k -superista kirjolohi kiusausta 4e/2kpl. Sitä ei ole koskaan ale kaapissa.

Vierailija
38/44 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys Kape Aihisen kermainen pyttipannu, maku ei erikoisempaa ja annos pieni. Ei kannata täyttä hintaa maksaa..

Vierailija
39/44 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne muiden syömiset ole sinulta millään tavalla pois. Huolehdi jatkossa vain ihan omista syömisistäsi.

Tällaisia kommentteja en tajua. Mahtaa olla juhlien keskipiste tuo kommentoija.

Mitä hittoa jotkut juhlat ketjun aiheeseen liittyy?!!

Vierailija
40/44 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin maksista ja pinaattikeittoa muutaman kerran vuodessa. Töihin italiaa lautasella, kokkikartanoa, viaa tms jos kotiruuasta ei riitä evääksi asti. Naposteluporkkanoita tai kirsikkatomaatteja jos kotoa ei löytynyt tuoretta mukaan. Einesannosten vika on kasviksettomuus ja ne missä olis kasviksia ei oikeen ole muuten mun makuun (vaikkapa valmis lihakeitto tai joku aasialainen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän