Muita seksinnälkäisiä sinkkuja joiden seksin esteenä on kipinän puute?
Mä en enää kestä tätä.. Erosta jo pitkä aika, ja olen käynyt treffeillä puolin ja toisin avoimesti seksi toiveena, mut en vaan kykene kun ei sitten ole mitään kemiaa. Montako miestä tässä pitää kahlata että tärppää? Ei mun aika ja voimat meinaa enää riittää. En viihdy baareissa niin miehiä on alkuun kohdattava yksinkertaisesti vaan netin kautta.
Yksi ainut todella lupaavalta vaikuttanut juttu tyssähti siihen kun mies ihan yhtäkkiä haukkui eksää pihtariksi. Hänelle olin treffeillä jo kovastikin lämmennyt, mut kyllä jäätyi fiilikset.
Olisko syytä ruveta kokeilemaan sitä fyysisempää kontaktia, halailua, pussailua ym ja katsoa nouseeko halua sitten? Onko kukaan tehnyt noin vai onko toi vaan ajan hukkaa? Tunnen itseni vähän typeräksi kun edes kysyn, mut tää halu sumentaa jo ajattelunkin..
Olen kyllä todella halukas nainen kun mies on oikea, en kai muuten tätä kyselisikään.
Kommentit (14)
Kiitos vastauksestasi 🙂 Oletko kokeillut tuota fyysistä testiä ja onko toiminut?
Joskus ihmiset sanovat jotain, mistä ei itse pidä. Vähästä meni sinulla fiilikset.
Kuulostat chadseksuaalilta.
"En kestä enää...baareihin en jaksa mennä". Tinderissä voi valita komeimman...kunnes hän sanoo, että eksä oli pihtari.
Kannattaa tyystin unohtaa nuo höpinät kipinöistä ja kemioista. Paritella vaan. Puheita ei tarvita juuri lainkaan, sittenpä ei tule epämieluisia kommentteja mieheltäkään.
Eron jälkeen kolme vuotta viitsin yrittää, mutta nyt olen ollut neljä vuotta seksittä. Pitkä, komeahko, älykäs ja toisen huomioon ottava mies ei tunnu kelpaavan, kun nainen luulee aina, ettei ole tasollani. En minä mitään prinsessoja halua, vaan tavallisen naisen! (Ai niin, mitat 190/91 ja se18/14,5). Talous kunnossa ja osaan lähes kaiken, se taitaa olla se ongelma, kun nainen ei pääse pätemään.
niin..niin se hyvinkin voi olla vaan onko sittenkään:
' kun se on jo ohi sulta..' sanoo jo se nuorisokin eikö?
Miten se on niin vaikeaa aina ihmisen kuin sen ihmisen aina.. tajuta, Tiäksä? nokiva..kerro vaan jos oot yhtää viksumpi tässä ko.asiassa. - Cest la vie..
Suutelu on hyvä keino löytää oikea mies. Jos lähtee sukat pyörimään niin on oikea. Jos ei tunnu miltään niin ei ole. Suutelin nuorena monia tyttöjä eikä kukaan oikein tuntunut miltään. Sitten tulevaa vaimoani ja tuntui heti, että 10.000 volttia lävisti koko kropan.
Vierailija kirjoitti:
Suutelu on hyvä keino löytää oikea mies. Jos lähtee sukat pyörimään niin on oikea. Jos ei tunnu miltään niin ei ole. Suutelin nuorena monia tyttöjä eikä kukaan oikein tuntunut miltään. Sitten tulevaa vaimoani ja tuntui heti, että 10.000 volttia lävisti koko kropan.
No mitäs jos ajatus jonkun randomin suutelemisesta on vastenmielinen?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi 🙂 Oletko kokeillut tuota fyysistä testiä ja onko toiminut?
Juuri lähti kotiinsa. Kyllä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tyystin unohtaa nuo höpinät kipinöistä ja kemioista. Paritella vaan. Puheita ei tarvita juuri lainkaan, sittenpä ei tule epämieluisia kommentteja mieheltäkään.
Välillä ei muuta tarvitse kuin läheisyyttä.
Sama homma. Vaikka olisin miten kiimassa niin ei kiinnosta mies jota kohtaan ei tunne mitään vetoa. Akti ei tunnu miltään. Monesti olen koittanut. Enää en edes anna koskea jos mies ei herätä himoja. Ja aika harva herättää.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen kolme vuotta viitsin yrittää, mutta nyt olen ollut neljä vuotta seksittä. Pitkä, komeahko, älykäs ja toisen huomioon ottava mies ei tunnu kelpaavan, kun nainen luulee aina, ettei ole tasollani. En minä mitään prinsessoja halua, vaan tavallisen naisen! (Ai niin, mitat 190/91 ja se18/14,5). Talous kunnossa ja osaan lähes kaiken, se taitaa olla se ongelma, kun nainen ei pääse pätemään.
Olisiko tuo asenne vähän kireällä?
Kyllä se on suutelu tai kosketus mikä räjäyttää pankin jos on räjäyttääkseen. Ja jos suutelu ei tunnu miltään, voi todeta, että "anteeksi se ei tarkoittanut mitään, teki vain mieli suudella".
Vierailija kirjoitti:
älykäs, kun kerrot täällä vielä jormasi koon ja vaatimaton.
Hyvä idea. Luulen että olet oikeilla jäljillä. Tarvitset positiivista latausta ja uusia, suhteita rakentavia läheisyyden kokemuksia.
T. Toinen eronnut nainen.