23v opiskelija-nainen suunnittelu kouluampumista Vaasan Yliopistoon, poliisi pidätti ja löysi aseen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7b9e3725-c3f4-436b-af5b-6406c6e387a0
IL uutisessa ei mainita koulua mutta Vasabladetin uutisessa vahva vihje, Vaasan Yliopisto kuvassa https://www.vasabladet.fi/Artikel/Visa/767165
Naisella oli varusmiespalvelus käytynä ja poliisi löysin aseen.
Kommentit (1129)
Minun mielestä koko tapahtuma on outo koska tuo on melko kaunis neiti joten kyllä se kelpaisi jopa myös niille tasokkaimmille miehille joten miksi sillä on niin paha olla että piti tuollaisia uhkauksia lähetellä? Jokaiselle palstan miehelle kelpaisi tuo evita.
Vierailija kirjoitti:
Miki Liukkonen ja satanismi kiinnostelleet.
Niin ne kiinnostaa minuakin. Siihen pisteeseen, että olen lukenut kaikki Liukkosen teokset ja olen satanisti. Mutta ei oo käynyt mielessä ampua ketään. Olen ihan tavallinen nainen, ammatiltani opettaja. Satanismiin kuuluu olennaisesti henkilön oma vastuu tekemisistään. Jumala ei pelasta, itse on elettävä ihmisiksi vaikka moni kristitty (esim. Johanna Tukiainen) perseilee miten sattuu, koska on kaiken saanut anteeksi uskomalla.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä koko tapahtuma on outo koska tuo on melko kaunis neiti joten kyllä se kelpaisi jopa myös niille tasokkaimmille miehille joten miksi sillä on niin paha olla että piti tuollaisia uhkauksia lähetellä? Jokaiselle palstan miehelle kelpaisi tuo evita.
Eikä pelkästään kaunis vaan myös hoikka, pitkähiuksinen, tatuoimaton, armeijan käynyt ja kauppatieteiden opiskelija. Täysi vastakohta näille työttömille, kouluttamattomille, ylipainoisille, tatuoiduille valkoroskille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pelkästään kaunis vaan myös hoikka, pitkähiuksinen, tatuoimaton, armeijan käynyt ja kauppatieteiden opiskelija. Täysi vastakohta näille työttömille, kouluttamattomille, ylipainoisille, tatuoiduille valkoroskille.
Tosin ex-persunuorten bandwagoniin hyppääminen oli virhe. Puhun nyt sinimustasta puuhastelusta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo ihme että tämmöisiä tekoja taas suunnittelee äärioikeiston edustaja.
59 alapeukkua. Persujen puoluetoimiston äärioikeisto-osasto taas palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He tekevät sen itse, eivätkä edes nuku.
Tuo vain vahvistaa että osui, osui ja sattui.
Lähes puolet on sitä mieltä 2000 vastaajasta että hän on Yliksen uusi kuningatar.
Joka ketjussa sama hiekkalaatikkoleikki persut vastaan vassarit. Ihan naurettavaa touhua.
Jotenkin säälittävää, että täällä mietitään ensin onko henkilö äärioikealla vai äärivasemalla, mutta kukaan ei näköjään mieti miten näitä tapauksia pitäisi tulevasuudessa estää.
Näitä tulee varmaan tulevaisuudessakin. Ehkä jo ens viikolla jossain Prismassa tms..
Vierailija kirjoitti:
Lähes puolet on sitä mieltä 2000 vastaajasta että hän on Yliksen uusi kuningatar.
Kunhan saa tuhdin lääkityksen ja 30 kiloa lisää painoa niin onkohan enää sitten?
Vierailija kirjoitti:
Niin noh, Suomen kouluampujat: Auvinen (ei oikeistoa), saari (ei oikeistoa), Puolalanmäen lukio (ei oikeistoa), Marin (ei oikeistoa) ja raumanmeri (ei oikeistoa).
Yhdistävä tekijä kaikissa ole kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan että palstan faktantarkistajat asialla. Sehän sattuu ikävästi täällä disinformaatiota levittäviin äärivasemmistolaisiin trolleihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne Yliksen osaajat tietää että toi mimmi on skenessä eikä jumita missään Manskun ajoradalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan saa tuhdin lääkityksen ja 30 kiloa lisää painoa niin onkohan enää sitten?
Sitten hän on vauvapalstan kuningatar 😆
Vierailija kirjoitti:
Joka ketjussa sama hiekkalaatikkoleikki persut vastaan vassarit. Ihan naurettavaa touhua.
Ei persut, ei vassarit , eivElojapina, ei Eero Tillanen vaan Sinimustien puolueohjelma Evitan muotoon puettuna.
Vierailija kirjoitti:
No pianhan se on telkien takana, joten sille vaan sitten rakkauskirjeitä lähettelemään kuten naisetkin lähettelee mieleltään häiriintyneille miesvangeille. Ties vaikka pääsisit sen kanssa naimisiinkin. Hulluille tuntuu olevan aina ottajia (vrt. esim. poliisiampuja).
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävää, että täällä mietitään ensin onko henkilö äärioikealla vai äärivasemalla, mutta kukaan ei näköjään mieti miten näitä tapauksia pitäisi tulevasuudessa estää.
Näitä tulee varmaan tulevaisuudessakin. Ehkä jo ens viikolla jossain Prismassa tms..
Niin, hyvä kysymys. Hyväksymmekö liikkeet jotka ovat avoimesti accelerationistisia kuten Tuukka Kurun johtama Sinimustat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten hän on vauvapalstan kuningatar 😆
Ja mahdollinen outiekin uppoaa ihroihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pianhan se on telkien takana, joten sille vaan sitten rakkauskirjeitä lähettelemään kuten naisetkin lähettelee mieleltään häiriintyneille miesvangeille. Ties vaikka pääsisit sen kanssa naimisiinkin. Hulluille tuntuu olevan aina ottajia (vrt. esim. poliisiampuja).
Eiköhän ne muut naiset onnistu silti olemaan kateellisia kun Evita sai nyt maanlaajuista huomiota josta moni muu voi vaan unelmoida. Joka miehen unelma 😍
Tuukka Kurun manifestista eli Sinimustien ohjelmasta:
Pyrkimyksemme on myös ihmisiä ja luontoa riistävän kapitalistisen hyväksikäyttösysteemin ja kertakäyttökulttuurin eliminoiminen sekä arvoiltaan kieroutuneen ja epäkansallisen median vallan murtaminen. Emme näe yhteiskunnan paremmuuden nojaavan automaattisesti jatkuvan talouskasvun ideologiaan, jossa asioiden arvo mitataan pelkässä rahassa, jossa kaikki on myytävänä ja työntekijä aina vaihdettavissa toiseen suurempien voittojen tavoittelemiseksi. Mielestämme edistynyt yhteiskunta rakentuu periaatteelle, jossa luonto ja ihmiset voivat elää tasapainossa ja joka pyrkii toteuttamaan vain kestävään kehitykseen johtavia muutoksia ja prosesseja.