Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä ja mies käydään yhdessä ulkomaalaisessa pizzeriassa ja meillä on 3 kertaa tullut sieltä ruokamyrkytys. Ilmoitus?

Vierailija
15.03.2024 |

Paikka sijaitsee loimaalla. Me käytiin ekaa kertaa viime vuoden vaihteessa.

Tilattiin kebabit ja molemmilla tuli vatsan väänteitä ja ilmavaivoja. Mietimme hieman, mutta menimme uudelleen tammikuussa tällä kertaa minullr tuli ripuli ja miehelle jonkinlainen oksentelutauti.

Emme kuitenkaan vieläkään olleet varmoja, että johtuiko se paikasta.

Menimme kolmannen kerran syömään helmikuussa ja tällä kertaa olimme molemmat kaksi päivää todella kipeitä ja oksentelimme, minä jouduin käymään jopa päivystyksessä, kun menin niin heikkoon kuntoon. Päivystyksessä epäiltiin ruokamyrkytystä.

Nyt aiomme taas tänään hakea neljättä kertaa ruokaa. Ajattelin, että jos nyt tulee taas astetta pahempi tauti niin vika on paikassa.

Pitäisiköhän raportoida terveystarkastajalle?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen eräs turkulainen kebappila, jossa lihoja säilytettiin henkilökunnan WC:n lattialla.

Aahaha :'D 

Vierailija
22/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mene uudelleen syömään sinne kun olet noin tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaali "iskender -pommi", eli kebab -kioskilta hankittu räjähtävä ripuli

Vierailija
24/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Mä en edes uskataisi mennä enää neljättä kertaa. Ties mitä on luvassa tälläkertaa. En tosin olisi käynnyt edes sitä kolmatta kertaa testaamassa. Vaan olisin ekalla tai viimeistään tokalla kerralla ymmärtänyt alkaa välttää paikkaa.

Vierailija
25/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tarvitsevat toistoja vähän enemmän, että oppivat. Ap kuuluu ilmeisesti tähän ryhmään joilla aivot raksuttaa vähän hitaammalla.

Vierailija
26/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ainakin neljännen kerran menemättä!

Vierailija
27/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle riittäisi kerta käynti. Se olisi siinä.

Outoa tykkäättekö jotenkin kärsimyksestä, vai miksi mennä uudestaan, ja uudestaan

Vierailija
28/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen eräs turkulainen kebappila, jossa lihoja säilytettiin henkilökunnan WC:n lattialla.

Mikä tämä oli. 

Olen Turusta. 

Vierailija
29/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva raportista itse tarkistan aina ennen kuin menen mihinkään. Ja kai tiedät että esimerkiksi noro virus on ruokamyrkytys vaikka saisit sen yleisestä vessasta. 

Vierailija
30/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko todella noin tyhmiä? Huhhuh. Kuka menee enää neljättä kertaa lyömään päätään seinään 🙄

Tietysti pizzeriaan pitää tilata terveystarkastajat!

Vierailija
31/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että se on kätsyä kun saa syödä, ja kaikki tulee sit korkojen kanssa ulos kuitenki?

Vierailija
32/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä Ata niin tuo sisältyy hintaan. On jostain syystä sisältynyt jo kohta 30 vuotta eikä muuksi muutu

Vierailija
33/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kerta toden sanoi eli ilmoitus.

Vierailija
34/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette uskoneet kerrasta?

Vierailija
35/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelkaa koko paikka Googlessa, jotta muutkin tietävät, että sieltä saa vatsataudin. Jo on ihme, josseivät ryhdy toimenpiteisiin.

Terv. eräs, joka tsekkaa arvostelut aina ennen ravintolaan menoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme