Minä ja mies käydään yhdessä ulkomaalaisessa pizzeriassa ja meillä on 3 kertaa tullut sieltä ruokamyrkytys. Ilmoitus?
Paikka sijaitsee loimaalla. Me käytiin ekaa kertaa viime vuoden vaihteessa.
Tilattiin kebabit ja molemmilla tuli vatsan väänteitä ja ilmavaivoja. Mietimme hieman, mutta menimme uudelleen tammikuussa tällä kertaa minullr tuli ripuli ja miehelle jonkinlainen oksentelutauti.
Emme kuitenkaan vieläkään olleet varmoja, että johtuiko se paikasta.
Menimme kolmannen kerran syömään helmikuussa ja tällä kertaa olimme molemmat kaksi päivää todella kipeitä ja oksentelimme, minä jouduin käymään jopa päivystyksessä, kun menin niin heikkoon kuntoon. Päivystyksessä epäiltiin ruokamyrkytystä.
Nyt aiomme taas tänään hakea neljättä kertaa ruokaa. Ajattelin, että jos nyt tulee taas astetta pahempi tauti niin vika on paikassa.
Pitäisiköhän raportoida terveystarkastajalle?
Kommentit (35)
AP, mene uudelleen syömään sinne kun olet noin tyhmä.
Se on normaali "iskender -pommi", eli kebab -kioskilta hankittu räjähtävä ripuli
Hui. Mä en edes uskataisi mennä enää neljättä kertaa. Ties mitä on luvassa tälläkertaa. En tosin olisi käynnyt edes sitä kolmatta kertaa testaamassa. Vaan olisin ekalla tai viimeistään tokalla kerralla ymmärtänyt alkaa välttää paikkaa.
Toiset tarvitsevat toistoja vähän enemmän, että oppivat. Ap kuuluu ilmeisesti tähän ryhmään joilla aivot raksuttaa vähän hitaammalla.
Jättäisin ainakin neljännen kerran menemättä!
Kyllä minulle riittäisi kerta käynti. Se olisi siinä.
Outoa tykkäättekö jotenkin kärsimyksestä, vai miksi mennä uudestaan, ja uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen eräs turkulainen kebappila, jossa lihoja säilytettiin henkilökunnan WC:n lattialla.
Mikä tämä oli.
Olen Turusta.
Oiva raportista itse tarkistan aina ennen kuin menen mihinkään. Ja kai tiedät että esimerkiksi noro virus on ruokamyrkytys vaikka saisit sen yleisestä vessasta.
Oletteko todella noin tyhmiä? Huhhuh. Kuka menee enää neljättä kertaa lyömään päätään seinään 🙄
Tietysti pizzeriaan pitää tilata terveystarkastajat!
Meinaatko että se on kätsyä kun saa syödä, ja kaikki tulee sit korkojen kanssa ulos kuitenki?
Jos kyseessä Ata niin tuo sisältyy hintaan. On jostain syystä sisältynyt jo kohta 30 vuotta eikä muuksi muutu
Kolmas kerta toden sanoi eli ilmoitus.
Arvostelkaa koko paikka Googlessa, jotta muutkin tietävät, että sieltä saa vatsataudin. Jo on ihme, josseivät ryhdy toimenpiteisiin.
Terv. eräs, joka tsekkaa arvostelut aina ennen ravintolaan menoa
Aahaha :'D