Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavanainen 49-v, on varannut ajan lääkärille tiedustellakseen mitkä ovat

Vierailija
05.09.2008 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuudet tulla raskaaksi. On nyt tässä iässä kypsynyt viimein ajatukseen jälkikasvun saamisesta. Yritystä on ollut jo jonkin aikaa, mutta vielä ei ole tärpännyt. Kuukautiset kuulemma vielä säännölliset.

Mitä mieltä?

Vierailija
2/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotit varmaan että tuomittaisiin ja kauhisteltaisiin ikää...? Eiköhän jokainen saa yrittää lapsia hommata jos tahtoo, iästä riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotit varmaan että tuomittaisiin ja kauhisteltaisiin ikää...? Eiköhän jokainen saa yrittää lapsia hommata jos tahtoo, iästä riippumatta.

Vierailija
4/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä sentään 15 v vanhempi naikkonen.

Vierailija
5/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä sentään 15 v vanhempi naikkonen.

Vierailija
6/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ihan varma annetaanko julkisella sektorilla edes tuonikäisille mitään hoitoja

Vierailija
7/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis vähän aikasemmin pitänyt herät

Vierailija
8/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tää nyt on totta eikä mikään provoviritelmä. Tuskin noita 49v vauvakuumeilevia niin pilvin pimein on etteikö tunnistaisi itseään jos sattuu täällä palstailemaan...

Vierailija
9/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tää nyt on totta eikä mikään provoviritelmä. Tuskin noita 49v vauvakuumeilevia niin pilvin pimein on etteikö tunnistaisi itseään jos sattuu täällä palstailemaan...

Vierailija
10/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset?

Ap:n aloitus?

Aloituksessa esitelty nainen?

Vierailija
11/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on menossa selvittämään, onko mahdollisuus tulla raskaaksi. EIhän tuossa aloituksessa mistään hoidoista puhuta. Minäkin kävin selvittämässä äskettäin lääkärillä mitkä ovat mahdollisuudet tulla raskaaksi 45-vuotiaana. Laitettiin sitten kierukka, kun lääkärin mielestä mahdollisuus vielä on. Jos ap:n tuttavalla on halu tulla raskaaksi, niin mikäs siinä.

Vierailija
12/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät virossa hedelmällisyyshoidoissa.

Hassultahan se tuntuu, vaikea kuvitella että äidiläni olisi 3v lapsi :D

Mutta, tämä pariskunta on kieltämättä aika nuorekas, ja ihan onnessaan, kuin esikoistensa kanssa.

Naisella on minun ikäinen tytär, ja miehen esikoinen on jo liki 40

Vierailija
13/14 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ehkä se 49v nainen joka on äskettäin kertonut kaverilleen menevänsä lääkäriin kyselemään raskauden mahdollisuudesta. En minä ainakaan riemastuisi jos puhuisin tuollaista asiaa jollekin ja huomaisin että kaveri tulee tänne kauhistelemaan tekemisiäni, vaikka kukaan muu ei voisikaan minua tunnistaa.

Vierailija
14/14 |
06.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia? Olen itse lähes saman ikäinen eikä minulle ole lapsia, enkä niitä haluaisikaan enää tässä vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi