Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että monet äänestäjät menivät lankaan äänestäessään.

Vierailija
15.03.2024 |

Vastakkain asettelu oikeiston ja vasemmiston kesken saivat monet valitsemaan oikeiston mm veloilla pelottelun takia ja mmuuton. Kuitenkaan ei tarkemmin otettu selvää esim talousasioista ja mitä se tarkoittaa duunarille. Oli vaan pakko päästä oikeistoon hinnalla millä hyvänsä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin ihan jotain muuta, mutta ei se yksi ääni siellä auta.

Vierailija
2/5 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaat epäillä äänestäjien älykkyyttä 😂Mä ainakin äänestin persuja ihan harkitusti ja tarkoituksella. Vassarihallitus oli niin kauhea, että halusin ehdottomasti siitä eroon. Enkä ole vielä katunut. En aio äänestää vassareita enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa, mitä tilaa!

Vierailija
4/5 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista nyt, minä äänestin persuja ja olen sitä mieltä, että tukia tulee leikata. Ei siinä mitään vahinkoa tullut, vaikka ikänsä muiden rahoilla eläneet nyt elämöi, kun pitäisi ihan itse tehdä jotakin myös.

Vierailija
5/5 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaukset on joka tapauksessa edessä ja varsinkin kun sitä mmuuttoa ei laiteta ruotuun, rahaa heitellään etelä-eurooppaan ja omat kansalaiset passivoidaan elämään duunareiden rahoilla. Mitä pidemmälle niitä siirtää, niin sitä voimakkaampina ne ovat edessä 

Kyllä nyt vasemmisto on se, joka on "pettynyt" Omat petti ihan ensimmäisenä. taktisine äänestämisineen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi