Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
voi kökkö!!! Reladrops-tippojen säilyvyydestä; tietääkö joku?
17.01.2007 |
Kävin tänään kaupoilla, ja kuinkas kävi; avaamaton reladrops-pullo unohtui laittaa jääkaappiin, vaikka apteekissa vielä lähtiessä siitä muistutettiin... On siis ollut noin 6 tuntia huoneenlämmössä. Onko tuote nyt pilalla??
Kommentit (2)
olis kyllä harmittanut kun ei ole edes mitään halpaa...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Soitin apteekkiin ja kysyin asiasta, sanoivat että voi käyttää vielä kun on avaamaton pullo. Eikä siinä muuta ole voinut käydä kuin teho hiukan heikentyä.