Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyötärön ympärys, kun ikä 50+

Vierailija
30.09.2026 |

Hei kaikki keski-ikäiset vaihdevuosimammat! Pääsettekö suositeltuun 80 sentin vyötärönympärykseen? Miten liikutte ja mitä syötte niin että tuossa lukemassa myös pysytte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 60 v ja vyötärönympärys 72 cm. Liikuntaa n. 3krt viikossa eri tyyppisesti, välillä ryhmäliikuntaa, välillä salia, välillä punttista. Syön terveellisesti, ei sipsiä, ei karkkia, ei alkoa.

Vierailija
2/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 ja vy yli 100 cm :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin paljon tekemistä ja elämää ympärilläni, etten mitään vyötärönmittoja jouda edes miettimään. Mieti sinä vaan puolestanikin, kiitos  vaan.

Vierailija
4/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 v, liikuntaa 6 krt viikossa (2 krt salilla, 3 krt aerobista ja 1 krt vähän erikoisempaa taitolajia). Silti vyötärö 89-90 cm. En tajua miten paljon enemmän pitäisi vielä liikkua?

Vierailija
5/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v:nä neljän raskauden jälkeen 81cm.

Eli en enää päässyt.

Vierailija
6/6 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon riippuu myös kropan muodosta, ompuilla nyt vain kertyy kaikki vatsalle/vyötärölle, ja pitää pystyä pitämään rasvat tosi alhaisina jos aikoo päästä alle 80cm vyötärönmitalla. 

Itsellä on aina kaikki valunut takapuoleen/reisiin, ja vyötärönympärys kasvoi vasta univelkasina pikkulapsivuosina nelikymppisenä. Treenaan 6krt viikossa kovaa treeniä (yksi helpompi pilates siellä vähän tasapainottamassa), mutta vaikeaa on! Kolmessa vuodessa olen saanut vyötäröä pikkusen pienemmäksi 89cm->85cm, taistelu jatkuu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi