Mitkä olivat ensimmäiset raskausoireesi ja miten aikaisin ne alkoivat?
Kommentit (17)
ja tulivat tosi aroiksi about viikolla 7-8. Siinä vaiheessa mies oli jo ihan varma että raskaana olen-itse en ollut niin varma koska käyttämästäni lääkityksestä johtuen menkat olivat aina epäsäännölliset. No sitten eikun testiä tekeen ja gynelle ultraan varmennukseen-sydämenlyönnit näkyi ja olin jo 8. viikon puolivälissä. :oD rintojen aristaminen ja turvotus jatkui pitkälle, noin 20 viikolle asti.
mullakin heti oviksen jälkeen rinnat yhtäkkiä muuttu kipeiks ja kosketus aroiks. kuvotusta ollu myös siitä lähtien vähän väliä ja väsyttää.
Jälkeenpäin ajatellen taisin olla tosi väsynyt jo ennen kun menkkojen piti alkaa.
Jatkuva oksentaminen tuli mukaan viikolla 6.
t: ei ap mutta eräs joka kovasti miettiin onko raskaana vai ei..
Kosketusarat ja kesti pari viikkoa kunnes normalisoituivat.
Muutamana aamuna ollut pahoinvointia.
Meikäläisen kroppa reagoi muutenkin hormoneihin aika rohkeasti =(
Kiva, jos vastaat. Täällä olen nimittäin ihmeissäni, kun eilen oli vielä illalla rinant todella arat ja nyt ei yhtään. Plussasin pari päivää sitten ja rinnat tuli kipeäsi melko heti oviksesta. Nyt huolettaa, kun yhtäkkiä ei olekaan enää kipeät rinnat.
Mutta janottaa paljon enemmän kuin normaalisti, pissattaa, eilen aamulla oli ällö olo, joka meni ohi puoleen päivään mennessä. Tänään ei ole oksettanut.
Hedelmöitys on tapahtunut viime viikon ti (jos on).
Mulla se kipeys paheni vaan, yölläkin heräsin siihen, kun käänsin kylkeä ja rinnat muljahti, puhumattakaan normaalista kävelystä, jolloin rinnat vähän heiluu.
No onhan ne isotkin...
Nännit arat (eivät ollet sitä ovulaation aikaan tai edes heti sen jälkeen), hiukan äklö olo ja vatsassa kummia tuntemuksia. Väsynytkin olen mutta olisin kai muutenkin. Toivon niin hirmuisesti että nyt plussaisi! Milloin 12 ajattelit testata? Mä ajattelin kokeilla pe aamuna ja sitten seuraavaksi ma aamuna jos pe on nega.
t:6
Viikkoja en muista. Nyt karsea turvotus käsissä ja yövalvomista jopa 4h yössä! Rv 34+4 menossa.
Siis silloin pitäisi olla jo varmaa jos menkat ei tuu. Meillä vasta eka kierto ilman ehkäisyä, mutta oviksen tunnistan hyvin (limoista) ja tiistaina oli. Tiistaina oli myös seksiä. Toivotaan parasta.
Plussatestin jälkeen kiinnitin huomiota vatsakipuun mutta en olisi muuten välttämättä edes tajunnut sitä. Hirvittävä väsymys alkoi joskus viikolla 12.
Nännien arkuutta? Koko rinnan arkuutta? Turvotusta rinnoissa?
joka johtui kohdun kasvamisesta..ja koko ajan oli nälkä.. :)