Onko teidän tuottavissa tälläisiä jotka kinuaa että jokaisen pitää ostaa 10.000€ iso musta CHANEL?
Koska hänellä on, pitää jokaisella muullakin olla tälläinen jumbo flap bag chain black Chanel suoraan Ranskasta.
Veljeni vaimo on tälläinen. Hemmetin rasittavaa.
Meitä sisaruksia ei kiinnosta Chanelit, esittäminen tai statussymbolit tippakaan.
Oma tyylini on paljon klassisempi, ei mustaa nahkaa, mustaa kiiltävää, ei logoja, ei mätchääviä asuja kymmenvuotiailla lapsilla
Miten pääsen eroon tästä tuputtamisesta?
Häpesin aivan silmät päästäni, kun selitti yhteisille tuttavillemme, että hänellä on iso ongelma kun hän ei voi käyttää monien kymmenien (vähän liioitteli) tuhansien laukkujaan missään, kun muilla (köyhillä) ei sellaisia ole lainkaan. Että kaikki huomaavat hänet kun hän saapuu laukkujensa (ja rannekorujensa) kanssa paikalle 😆
Hän ei itse tajunnut että siinä oli paikalla sarjayrittäjiä yms. sijoittajia, joilla olisi mahdollisuus ostaa vaikka kymmenen Chanelia: mutta ovat investoineet rahansa esim lastensa kanssa matkusteluun, ja muuhun tekemiseen laukkujen sijasta.
Häpeän
Kommentit (14)
On, minun tuttavissa on tasan yksi jolla on näitä Chaneleita. Jutut kuin aloituksessa ja esittelee näitä omia pakaasejaan kaikilleen. Kukaan ei kohteliaisuutta kehtaa sanoa hänelle että hankin elämä, ole hiljaa 😇
On! Kaksi jotka huomaamatta postaavat somekuvia Cartierin 7000€ koruistaan ja Chaneleistaan.
Tyylitajun sijasta tyyli ei kuitenkaan ole heillä yhdistävä tekijä. Sisältä ovat tosi epävarmoja persoonia. Se ja raha yhdistää heitä. Kukaan ei kohteliaisuuttaan viitsi kommentoida, mutta keulimisensa ovat tehneet jo, ja saaneet tämän leiman.
Nämä Helsingissä näitä Chaneleita hypettävät ovat aina jostain Itä-Suomesta tai Tampereelta muuttaneita.
Tyyliin kuuluu mahd isot LV:n aurinkolasit, mutta sitten kulmat on nypitty aivan piloille ja hiukset on kuin pieni kasa litistyneitä likaisia olkia😂
Tai mahd iso Chanelin laukku, ja täysmustat kiiltävät vaatteet.
Erottuu kyllä ettei tyyli ole kovin luonnollinen.
Mitä epävarma ihminen tekee?
Matkii muita.
On esim. lukenut muodista, että Chanel on se kallein laukku. Eli se on pakko saada, aivan sama sopiiko se edes tai onko hänellä jotain tyyliä tai pukeutumisen punaista lankaa
Vierailija kirjoitti:
Nämä Helsingissä näitä Chaneleita hypettävät ovat aina jostain Itä-Suomesta tai Tampereelta muuttaneita.
Tyyliin kuuluu mahd isot LV:n aurinkolasit, mutta sitten kulmat on nypitty aivan piloille ja hiukset on kuin pieni kasa litistyneitä likaisia olkia😂
Tai mahd iso Chanelin laukku, ja täysmustat kiiltävät vaatteet.
Erottuu kyllä ettei tyyli ole kovin luonnollinen.
Ns Mustan JumboChanelin omistajan tyyliin kuuluu myös mahd pitkä mustaksi tai tummanruskeaksi värjätty letti ja isot mustat kulmakarvat, tarkoituksena näyttää mahd latinalta 🤭 Ja isot kultakorut
Mitä ihmettä pelkkien poikien äidit tekee laukuilla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä pelkkien poikien äidit tekee laukuilla?
Joutuu antaa miniöille😂
Olen jo vuosia ignoorannut nämä tyypit. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ite mietin köyhänä viittinkö ostaa uuden Guessin laukun alesta kun ostin just toissavuonna :D Jos mulla olis 10 000 e niin laittaisin sen säästöihin tai sijoituksiin. Tuntuisi järjettömän typerältä käyttää tollanen raha johonkin laukkuun. Ehkä silloin jos olisin valmiiksi niin rikas, mutta joku vanhan rahan edustaja tuskin edes ostaisi ja en tiedä sopisiko omaankaan tyyliin muutenkaan.
En tunnista yhtäkään laukkumerkkiä, joten hukkaan menee mulle keekoilut. Vähän tyhmänä pitäisin jos kertoisi minkä tahansa omistamansa esineen/vaatteen/auton/asunnon hinnan kysymättä.
*tuttavissa