mitä syitä 2-luokan papaan?
joudun jatkotutkimuksiin 2 perättäisen papan takia. Jotenkin noloa?
Siis voiko syitä olla muita kuin " holtiton seksielämä" ?
Ennen ei mitään ongelmia, naimisissa 5 vuotta joten kertokaa syitä miksi papa voi olla peräkkäisillä käynneillä luokka 2....
Kommentit (5)
käytä se lääke, jos haluat että alapääsi palautuu kuntoon
eikö ne sanoneet sitten, kyllä mulle sanottiin tai heitettiin arvaus ilmaan
Mut jos oot ollut 5 vuotta naimisissa ja olet varma, ettei miehesi ole käynyt vieraissa, niin aika epätodenäköistä on kondylooma. Tämän lähteen mukaan itämisaika on 3-4kk, joskus jopa vuosia.
www. yths. fi/netcomm/viewarticle. asp?path=8,21,2476,2507&article=1862&index=A&page=1
Uusintanäyte puolen vuoden päästä näyttikin lk.1:stä. Ihmettelin tosiaan tota kakkosluokkaa, kun ollaan oltu yhdessä (ja pettämättä) vaan mieheni kanssa.... Mutta joo, se solu-uusiutuminen vaikuttaa myös tulokseen.
Otti niin päähän kun papavastaus tuli, siinä mainittiin kyllä että ei viittaa syöpään vaan limakalvoihin ja gynekologille meno. No, menin (olen jo hiukan varttuneempi) ja naislääkäri totesi kohdun olevan normaalikokoinen sekä munasarjojen olevan aivan normaalit ilman ultratutkinmusta. Varauduin ultraan koska terveydenhoitaja kertoi munasarjasyövän voivan tulla iäkkäämmille naisille. Ei siis vielä muuta kuin hyvää...vaan kurkistaesaan sinne, sanoi napakasti, että nyt rouva lopettaa sen kuuraamisen, että rouva on kuurannut aivan liikaa, sinne ei saa mennä yhtään vettä! Kyllä se itse itsensä hoitaa! Ja näytti että tätä alemmas (karvaraja) ei tarvitse mennä pesemään. Olin tosi huojentunut kun kyseessä oli vain liikapesua joka sai limakalvot kuivumaan, kun oma estrogeenituotanto hiipuu. Hän määräsi paikallista estrogeenilääkitystä jolla saadan taas hormonitoiminto palautumaan ja limakalvot hoidettua, mutta minua askarrutti tuoteseloste. Siinä mainittiin rintasyövän , joskin epätodennäköistä, mahdollisuudesta, en käyttänyt. Toinenkin paikalliseen hoitoon määrättiin, ja taas, mahdollisesti, vaikka ei varmasti, rintasyöpää saattaa esiintyä ehkä yhdellä vaikka oliko miljoonasta, en haluaisi olla se miljoonaskaan. Millä limakalvot kuntoon ettei papakoe taas näytä huolestumista, kun en synteettistä lääkitystä uskalla. Ostin soijakapseleita luontaistuotekaupasta ja jotain muutakin, katsotaan nyt vähän aikaa. Älä turhaan huolehdi, itsekin pelästyin turhaan.