Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustusapua kaipaan pikaisesti!!!

Vierailija
17.01.2007 |

Eli olohuoneen verhot ovat nyt hakusessa. Olen miettinyt suoria, kevyitä, ehkä pellavaisia, yksinkertaisia ja yksivärisiä, isolla purjerenkaalla olevia verhoja. En vain osaa päättää väriä.

Olohuoneessa on kolme isoa ikkunaa. Lattia on tummaa tammea, sohvat on tummanruskeaa nahkaa, seinät valkoiset, matto on iso, luonnonvalkoinen ja paksu " karvamatto" . Sohvilla on tummanpunaisia ja lunnonvalkoisia tyynyjä.

Verhojen väriksi olen miettinyt joko luonnonvalkoista ( olisi hyvin kevyet ja raikkaat, valoisat...ehkä vähän yksitoikkoiset)

Tai sitten syvänpunaiset, piristäisi ehkä ilmettä, muuallakin kodissa punaisia yksityiskohtia...mutta olisiko liian punaista?

Nuo kaksi väriä on ne mieluisimmat. Myös ruskeita ja begejä mietin, mutta ruskeat olisi liian tummat ja olisi liikaa ruskeaa, kun sohvat ja nojatuolit ovat ruskeat. Beige ei jotenkin sovi, kun sitä ei ole muualla ja se on mielestäni jotenkin tunkkaisen värinen.

Auttakaahan minua valinnassa :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen lähdössä verhokaupoille ja verhot pitäisi löytää :D

Vierailija
2/18 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaan pitää olla hyvälaatuista ja tämä ei tarkoita kangaskaupassa yhtä kuin kallista. Värikin on sillä tavalla tärkeä, että väri ei ole " likainen" . Kankaan olisi hyvä olla rypistymätöntä, hyvin laskeutuvaa, esim. 100 prosenttista polyesteriä. Kysy myyjältä vinkkejä. He yleensä osaavat suositella kangasvalikoimastaan sopivaa kangasta. Ota huomioon kankaan kutistuma, ettei tule yllätyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
4/18 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tammea-vaalea-punaista. Lisättiin punaista jouluksi ja nyt en malta ottaa pois kun näyttävät niiin hyvältä. Meillä ei ole ihan kirkkainta punaista mutta selkeästi punaista kumminkin.

Vierailija
5/18 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

16

Vierailija
6/18 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse enemmän sen luonnonvalkoisen pellavan kannalla, mutta nyt taidan katsella kuitenkin enemmän niitä punaisia sävyjä ;)

Olishan ne pirteemmät ja erottuis paremmin valkoisesta seinästä:)

Vierailija
7/18 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin " yksikertainen" materiaali, hillitty mutta samalla niin tyylikäs. On oikeasti.

T. se joka jouluksi vaihtoi punaiseen (meillä oli lv pellavat ennen joulua)

Vierailija
8/18 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä vähän pliisut. Toki ois ajattomat ja sopis kyllä sisustukseen.

Olen katsonut niitä samanlaisia pellavaisia verhoja myös syvänpunaisena ja hopeisilla isoilla purjerenkailla ja ne on kyllä myös kauniit. Mietin vaan tosiaan sitä, että ovatko kuitenkin liian punaiset? Tuleeko liian levoton olohuone? Valkoiset olis rauhallisemmat, mutta punaset tois vähän väriä ja pirteyttä!!

Hankalaa ;D Pitää vissiin ostaa molemmat ja vaihdella;D

Vierailija
9/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun lemppari väri on punainen (sisustuksessa ja vaatteissa), joten mun mielestä ei todellakaan ole liikaa punaista.

Tai jos verhoja tulee enemmänkin niin yhdistele luonnonvalkoista ja punaista. Näin mulla on ja näyttää hyvältä.

Vierailija
10/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sori muutkin kirjoitusvirheet..;)

Vierailija
11/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen viehättynyt kovasti noihin ihan suoriin, tavallisiin verhoihin, joissa on ne isot purjerenkaat :)

Vierailija
12/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne punaiset ovat hyvät ja tuovat kivasti vähän väriä kun muuten ei ollut niin värikäs sisustus( ei millään pahalla, meillä saman tyyppinen)

Vierailija
13/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten uskallan kokeilla ihan punaisia verhoja ;)

Mietin vielä sitä, kun olohuoneeseen avautuu myös ruokailutila ja sen ikkuna on samalla seinällä kuin olohuoneenkin, eli olohuone jatkuu suoraan sinne ruokailutilaan ilman seinää, niin pitäisiköhän sinnekin laittaa samanlaiset ja samanväriset verhot myöskin? Ruokailutilaan taas aukeaa moderni valkoinen/ tummaa puuta oleva keittiö. Eli laittaisinko sinnekin ne syvänpunaiset verhot? Olisi tietysti yhtenäisempi niin..

Vierailija
14/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne vaaleat..

Vierailija
15/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se jättää kyllä tilan osaksi ihan avoimeksi olohuoneeseen päin ja ikkuna on juuri siinä avoimessa kohtaa samalla seinällä kuin olohuoneen ikkunat.

Ymmärsiköhän kukaan, että mitä ajan takaa?! ;)

Vierailija
16/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäisiin valkoiset? Oisko vähän kirjava? ;D

Vierailija
17/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hyvin lähekkäistä sävyä, paljon parempi.

Vierailija
18/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisivat enemmän avaruutta ja tilantuntua kuin punaiset, ja korostaisivat hillittynä vastavärinä punarusken sisustuksen lämpöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan