Itkunauruhymiö on nolo
Kommentit (36)
Minusta tuo on aika kätevä, koska tuo "allekirjoitus" kertoo viestin olevan lukematta pskaa ja kirjoittajan mielipiteen täydellisen turha ja yhdentekevä.
Täällä taas boomer mammat alapeukuttaa joukolla kun eivät tajua kuin noloja oikeesti ovat 💀
Sinä olet nolo kun viitsit aiheesta edes avata keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mut mitä tarkoittaa tämä hymiö🙈 Laitan esim ystävälle viestiä ja se laittaa minun viestiin tuon....siis nolostuuko se mun puolesta vai mitä?!
Kolmesta apinasa
Apina peittää suun, älä/en puhu pahaa
Apina peittää korvat, älä/en kuule pahaa
Apina peittää silmät, älä/en näe pahaa
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet nolo kun viitsit aiheesta edes avata keskustelun.
Ei ku sinä
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas boomer mammat alapeukuttaa joukolla kun eivät tajua kuin noloja oikeesti ovat 💀
Mitä viestit tuolla pääkallolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinne vanhainkotiin kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sinne vanhainkotiin kuuluu?
Ihan kuule it-alalla töissä. Eikä ole koskaan tarvinut lähettää pääkallon kuvaa kenellekään. Missä laitoksessa itse majailet?
Jos nauran vedet silmissä, niin miksi ihmeessä en käyttäisi emojia, joka nauraa vedet silmissä? Sen sijaan pitäisi käyttää pääkalloa. Just joo.
Tosi harva edes tietää mitä nuo apinat tarkoittavat ja siksi laittavat niitä miten sattuu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Three_wise_monkeys
Nolottaa noiden apinoiden laittajien puolesta, kun omaa tyhmyyttään oikein alleviivaavat.