Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkola on niin oikeassa Kari Kanala kolumnissaan.

Vierailija
14.03.2024 |

Kanala on tehnyt itsestään ja samalla kirkostaan, jolle kasvot antaa NARRIN.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkolahan sen tietää, narri kun on itsekin. Kyllä narri narrin tuntee. Kaikkea soopaa te luettekin, lihavan ja ruman persulorton mukajuttuja, ja toisaalta, katsotte ohjelmia joissa tämä ääliö nimeltään kanala esiintyy. Hankkikaa jostain itsellenne aivot. 

Miksi piti haukkua ulkonäköä?

Argumentaatiotaidon puutteet korvataan henkilökohtaisuuksilla. 

No teille persuille se on kyllä oikein tuttua hommaa.

ohis

Vierailija
22/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että kaikki ihmiset, papitkin tekee virheitä. Mutta että siitä tehdään hyve ja niillä ylpeillään.

Tai syntiä/virheitä toistetaan niin kauan, että tällaisella manipuloinnilla niistä pyritään tekemään uusi normaali ja sallitua. Tämä minua kuvottaa eniten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee suunnattomasti se, ettei Kanalalle riitä pelkästään itsensä häpäisy (joka on hänen oma valintansa), vaan hän tekee sen papin liepeet kaulassaan, riekkumalla milloin missäkin ohjelmassa. Luulisi ymmärtävän tuossa asemassa jättää ne kotiin, mutta, kun antaa "saatanalle" pikkusormen, niin ...

Vierailija
24/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin ettei kirkkoherran liksa riitä, ohjelmissa hyppäämisestä ilmeisesti myös maksetaan. Surettaa ennenkaikkea lapsi, varmasti saa kaveripiireissä kommentteja.

Vierailija
25/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne jotka pitää Kanalasta ja häntä helposti lähestyttävänä, onko niitä? Vai kerääkö ympärilleen vain kaljaringin jossa ei koeta mitään muuta funktiota?

Vierailija
26/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulen jotenkin surulliseksi aina kun katson tuota Kanalaa. Jotenkin hyvin rikkinäisen oloinen mies.

Mutta eikös se ole juuri se mitä pitää nykyään olla..mahdollisimman kujalla ja sekaisin. Tälläisethän uuden kirkon sitten rakentavat itsensä näköiseksi eikä kenellekää varmasti päse tulemaan paha mieli, kun kaikki sallitaan JUmalan armon nimissä!

Uskoo ken haluaa. Yllättävän moni ei jostain kumman syystä halua. Tai pysty.

Vierailija
27/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee suunnattomasti se, ettei Kanalalle riitä pelkästään itsensä häpäisy (joka on hänen oma valintansa), vaan hän tekee sen papin liepeet kaulassaan, riekkumalla milloin missäkin ohjelmassa. Luulisi ymmärtävän tuossa asemassa jättää ne kotiin, mutta, kun antaa "saatanalle" pikkusormen, niin ...

Tunnetaankohan kirkossa sellaista sanaa kuin myötähäpeä, vai onkohan jo canceloity syrjivänä sieltä?

Vierailija
28/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.Kanala onkin kukko kanalassa!

Vierailija
29/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanala on irstaampi ja irvokkaampi kuin pastori Silli 👅

Vierailija
30/30 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että kaikki ihmiset, papitkin tekee virheitä. Mutta että siitä tehdään hyve ja niillä ylpeillään.

Tai syntiä/virheitä toistetaan niin kauan, että tällaisella manipuloinnilla niistä pyritään tekemään uusi normaali ja sallitua. Tämä minua kuvottaa eniten.

Rienataan usko pilalle kirkon sisältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi