Ukkola on niin oikeassa Kari Kanala kolumnissaan.
Kanala on tehnyt itsestään ja samalla kirkostaan, jolle kasvot antaa NARRIN.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että kaikki ihmiset, papitkin tekee virheitä. Mutta että siitä tehdään hyve ja niillä ylpeillään.
Tai syntiä/virheitä toistetaan niin kauan, että tällaisella manipuloinnilla niistä pyritään tekemään uusi normaali ja sallitua. Tämä minua kuvottaa eniten.
Mua häiritsee suunnattomasti se, ettei Kanalalle riitä pelkästään itsensä häpäisy (joka on hänen oma valintansa), vaan hän tekee sen papin liepeet kaulassaan, riekkumalla milloin missäkin ohjelmassa. Luulisi ymmärtävän tuossa asemassa jättää ne kotiin, mutta, kun antaa "saatanalle" pikkusormen, niin ...
Olisiko niin ettei kirkkoherran liksa riitä, ohjelmissa hyppäämisestä ilmeisesti myös maksetaan. Surettaa ennenkaikkea lapsi, varmasti saa kaveripiireissä kommentteja.
Mutta ne jotka pitää Kanalasta ja häntä helposti lähestyttävänä, onko niitä? Vai kerääkö ympärilleen vain kaljaringin jossa ei koeta mitään muuta funktiota?
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen jotenkin surulliseksi aina kun katson tuota Kanalaa. Jotenkin hyvin rikkinäisen oloinen mies.
Mutta eikös se ole juuri se mitä pitää nykyään olla..mahdollisimman kujalla ja sekaisin. Tälläisethän uuden kirkon sitten rakentavat itsensä näköiseksi eikä kenellekää varmasti päse tulemaan paha mieli, kun kaikki sallitaan JUmalan armon nimissä!
Uskoo ken haluaa. Yllättävän moni ei jostain kumman syystä halua. Tai pysty.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee suunnattomasti se, ettei Kanalalle riitä pelkästään itsensä häpäisy (joka on hänen oma valintansa), vaan hän tekee sen papin liepeet kaulassaan, riekkumalla milloin missäkin ohjelmassa. Luulisi ymmärtävän tuossa asemassa jättää ne kotiin, mutta, kun antaa "saatanalle" pikkusormen, niin ...
Tunnetaankohan kirkossa sellaista sanaa kuin myötähäpeä, vai onkohan jo canceloity syrjivänä sieltä?
Kanala on irstaampi ja irvokkaampi kuin pastori Silli 👅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että kaikki ihmiset, papitkin tekee virheitä. Mutta että siitä tehdään hyve ja niillä ylpeillään.
Tai syntiä/virheitä toistetaan niin kauan, että tällaisella manipuloinnilla niistä pyritään tekemään uusi normaali ja sallitua. Tämä minua kuvottaa eniten.
Rienataan usko pilalle kirkon sisältä.
No teille persuille se on kyllä oikein tuttua hommaa.
ohis