Koiran kuolema
aiheuttaa suunnatonta tuskaa.
Oma selviytyminen huolestuttaa. Läheisten kuolemat eivät ole koskeneet yhtä paljon. Koira toi elämääni iloa, lievitti stressiä, oli elämäni keskipiste.
Kommentit (11)
Niin, kyllähän koirat ovat mukavampia, kuin 99,9% ihmisistä.
Osta uusi kun positiivisesti vaikuttaa
Otan osaa. Minun koirani kuoli yli 2 vuotta sitten ja ikävä on kova. Viimeksi tänään itkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mistäs ne lääkkeet taas löytyisi?
Mä sain koiran 11-vuotiaana, se muutti mun kanssa ensimmäiseen omaan kämppääni kun olin 16-vuotias. Se oli ystävä ja turva. Olin kuitenkin jotenkin varautunut sen kuolemaan jo melkein pentuajoista asti, koska se meinasi kuolla ensimmäisenä kesänään. Lopetuspäätös ja lopetushetki olivat hirveitä, mutta pääsin yli helpommin kuin luulin, varmasti tuo varautuminen auttoi paljon. Yhtäkkinen kuolema olisi ollut paljon pahempi.
Mutta en toki väitä että se sinulle olisi yhtä "helppoa", mutta joka tapauksessa siitä pääsee ajan kanssa yli tai ainakin oppii elämään asian kanssa. Oma koirani on edelleen muistoissa usein näin parin vuoden jälkeen, mutta muistot eivät aiheuta tuskaa. Etsi omat keinosi selviytyä. Se on kuitenkin aina tiedossa, että koira lähes aina kuolee ennen omistajaansa, ja se täytyy hyväksyä kun lemmikin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako että sinä voit olla jollekin vähäpätöisempi kuin koira?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minua ei haittaa se, koska tuollainen hölmö on väärässä
Otan osaa. Koirat on suuria opettajia. En ole ketään edesmenneistä läheisistäni niin vilpittömästi kaivannut ja rakastanut, kuin edesmenneitä koiriani. Koirissa ei ole vilppiä eikä teeskentelyä, ne ovat aina täysin koiria ja kiintyvät omiin ihmisiinsä koko sydämestäämn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minua ei haittaa se, koska tuollainen hölmö on väärässä
Väärässä missä? Olet siis sitä mieltä, että ihmiset jotka ajattelevat eri tavalla kuin sinä ovat väärässä? Siinä sinä olet väärässä ja hyvin kapeakatseinen. Toisin sanoen sinua todellakin haittaa se, että joku voi pitää koiraa tärkeämpänä kuin ihmistä.
Oli sun ystävä. Koira.