Lue keskustelun säännöt.
Pitäisikö jättää mies
17.01.2007 |
jonka olen tavannut netissä? Soittelee usein, haluaa nähdä, ollaan oltu silleenkin, mutta silti edelleen rakentaa suhdetta toisen nettinaisen kanssa. Tämä toinen nainen on sellainen jonka tekaisin kun halusin varmistaa, että mies vastaa uusille vastailijoille että on jo varattu. Mutta kun ei vastannutkaan! Ja on niin kuin mun kanssa ei olis mitään siis tälle mun sivupersoonalle. Ja joo, on inhottavaa huijata tällä tavalla mutta mielestäni mies huijaa paljon pahemmin. Niin että mielipiteitä, pitäiskö jättää vai kuuluuko tuollainen kuvioon?
Kommentit (2)
uutta kehiin, ei kannata hukata aikaa luusereihin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tuskin häntä muutoin kiinnostaisi pitää jalkaa oven välissä ja katsella, olisiko vielä jotakin mielenkiintoisempaa tulossa. Eikä sivupersoonasi ole välttämättä ainoa nainen lisäksesi. Voisit tietysti katsoa ja odottaa, jos teidän suhteenne tiivistyy, jättääkö mies vihdoin toisen naisen pois kuvioista. Kuulostaa kuitenkin sille, että luottamusta on vaikea rakentaa.
Täytyy ottaa myös huomioon, millaisen suhteen tuon miehen kanssa haluat, pitkäaikaisen vakavan suhteen vai satunnaista deittailua. Eli kuinka kokonaan haluat miehen " omistaa" .