Jos ei ole muuta syötävää kuin hirveä kasa suklaata, mitä tekisit? Parempi olla syömättä?
Suklaata on ihan hirveästi, monta levyä.
En halua syödä sitä mutta välillä mietin että pitäiskö kun ei ole rahaa ja kaappi tyhjä.
Olisikohan kuitenkin terveellisempää olla tyystin syömäti?
Kommentit (16)
Syöt suklaata sitten. Saat energiaa ja myös hivenaineita, kuten rautaa. Keitä kaurapuuroa myös. Perunoita. Porkkanoita. Onko soijarouhetta proteiiniksi?
Aika heikolla tolalla elämänhallinta, jos suklaata on hirveä kasa ja rahat loppu. Miksi sitä suklaata piti ostaa niin paljon ruuan sijaan?
Söisin sitä suklaata. Saa siitä energiaa sentään, hiilareita ja rasvoja, ja vähän jotain hivenaineitakin.
Mee ruokajakeluun hakemaan ruokaa, jos oot niiden lähettyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Aika heikolla tolalla elämänhallinta, jos suklaata on hirveä kasa ja rahat loppu. Miksi sitä suklaata piti ostaa niin paljon ruuan sijaan?
Ehkä ovat joulusuklaita. Minulla ainakin riittää niitä usein kesään saakka.
Pidät nyyttikestit. Kutsut kaverit kylään, ja kerrot, että jälkkäriksi on suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulusuklaat syödään joulun aikaan. Ei kukaan terve ihminen niitä hirveää kasaa eli laatikkokaupalla hommaa.
Oletan että on vaikka tuparilahjana saanut suklaata ja jäänyt kaapppiin.
Läträämällä ne kuluu, ei kannata heittää poies, on siinä sokeria.
Kokeile vaikka opetella leipomista mihin voisi käyttää osan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulusuklaat syödään joulun aikaan. Ei kukaan terve ihminen niitä hirveää kasaa eli laatikkokaupalla hommaa.
Öö.. mä sain ainakin joululahjaksi pari tuollaista Fazerin suklaapakettia ja muutaman isomman konvehtirasian, joten kyllä niistä riittää aika pitkälle. Ekasta paketista olen syönyt ehkä vähän reilun puolet tähän mennessä, muut ovat edelleen avaamatta.
Ei kai nyt kukaan kilotolkulla suklaata vedä joulun välipäivinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö.. mä sain ainakin joululahjaksi pari tuollaista Fazerin suklaapakettia ja muutaman isomman konvehtirasian, joten kyllä niistä riittää aika pitkälle. Ekasta paketista olen syönyt ehkä vähän reilun puolet tähän mennessä, muut ovat edelleen avaamatta.
Ei kai nyt kukaan kilotolkulla suklaata vedä joulun välipäivinä?
Todellakin vetää.
Sokerista tulee itselleni paha olo, niin laittaisin suklaalevyt johonkin facebookin vaihtoryhmään jos joku suostuisi vaihtamaan ihan syötävään ruokaan.
Luultavasti söisin suklaata.