SIKKE SUMARI muuttaa Italiaan
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen 72 v
72 vuotta, mutta elossa ja elämää suunnittelemassa eteenpäin.
30 vuotiaat kirjoittelevat tännekin, kuinka elämällä ei ole enää mitään annettavaa!
Kukaan ei tiedä viimeistä päiväänsä, joten eletään joka päivää niinkuin se olisi viimeinen.
Vanha nainen, sinne vaan ja sisko myös mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Toiv. oma vanhuutesi, (jos et kuole sitä ennen) on kaikinpuolin mielenkiintoisempi kuin vaikkapa tämän ko henkilön!
Kaikki kenellä tulee ikävä nostaa kätensä ylös NYT
Vierailija kirjoitti:
Ottais nyt sen siskonsa mukaan niin päästäisiin molemmista.
Siis onko niitä KAKSI? Ilmankos tuntui että on joka paikassa!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että Hanna on vanhempi, hän sais kyllä hävitä telkkarista.
Heippa Sikke. Tulet varmaan puuarkussa takaisin aikanaan.
Mä itkin vähän kun tiskasin ja lakaisin, mä tahdon sinut ny jo Suomeen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä rumia ja tyrkkyjä molemmat. Hehtaarisuut voivqt molemmat ottaa ainakin tunkemalla kolme k.rpää kerralla.
Minkälainen ihminen kirjoittaa tälläistä ja minkälaiset ihmiset tälläisestä tykkää?
Yhteiskunnallisesti tärkeä uutinen.
Joo on kommenttien perusteella selvää että täällä roikkuu just ne tyypit joiden seura ei muualla kelpaisi kenellekään. Hapannaamoja kateellisia tyhmiä juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä rumia ja tyrkkyjä molemmat. Hehtaarisuut voivqt molemmat ottaa ainakin tunkemalla kolme k.rpää kerralla.
Minkälainen ihminen kirjoittaa tälläistä ja minkälaiset ihmiset tälläisestä tykkää?
Asiaa kyllä puhuu
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa äläkä tule takaisin
Sitä samaa sulle lähde pois täältä kommentoimasta
Ketä kiinnostaa tuon boxipärstän tekemiset, aina tunkemassa itseään julkisuuteen. Samoin siskonsa.
:D :D Tämä oli hauska. Katkeruus puhuu.
Tähän voin sanoa että niin makaa kun petaa.
Numero yksi: itse valitsit sen miehen.
Numero kaksi: itse ne pennut hankit.
Numero kolme: olisiko kannattanut ajatella kolme kertaa miten haluaa elää. Suosittelen kovasti kaikille nuorille; opiskelkaa, se on iso panostus tulevaisuudelle. Oliskelkaa ja valmistukaa ja sitten miettikää tarkoin missä ja miten haluatte elää. Nuori vapaa ihminen voi kokeilla siipiään useammassakin paikassa. Nuori on joustava ja mukautuu ja kun on yksin on vain oma itsensä huolehditttavana.
Kaikista typerintä mitä voi tehdä on rynnätä päistikkaa parisuhteesee ja alkaa tehtailla pentuja. Varma tapa jäädä ansaan.
Tämän kaiken tiedän ihan omasta kokemuksesta. Onneksi en koskaan ole kulkenut pää pilvilinnoissa nuorenakaan. aina on ollut tavoite korkealla eikä sen tavoitteleminen ole ollut joka hetki kivaa. Mutta miten se palkitsee kun saavuttaa jotakin, ja innostaa jatkamaan.
En ole saanut mitään ilmaiseksi mutta motivaatio on ollut kova. Näyttää sille että mitään ei haluttaisi yrittää, kaikki pitäisi olla helppoa ja kun joku joka määrätietoisesti tähtää ja onnistuu haluamaansa, häntä kadehditaan eikä suotaiisi mitään hyvää.
Jos ei viitsi eikä halua ei saa haukkua muita eikä olla katkera. Uskaltaa pitää.