Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vanhentunut kasvoista niin paljon, ettei sua enää tunnista samaksi henkilöksi kuin nuorena? Olet esim n.70vee?

Vierailija
13.03.2024 |

Miten on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta n. 50 v ja huomaan ettei nuoruuden tutut (esim. lukioajoilta) tunnista minua. 

Vierailija
2/6 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu   haitanneeko tuo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista tuo on, mutta kaksi tapausta tiedän eli vanhentunut neljässä - viidessä vuodessa tunnistamattomaksi.

Ensimmäinen tapaus oli alkoholisoitunut työkaveri, jota en tunnistanut ollenkaan, kun sattumalta tapasin. Suoraan sanoen ihminen oli järkyttävässä kunnossa, kasvonpiirteet aivan pöhöttyneet ja samoin keho. Oli pillereitä ja alkoholia nauttinut reippaasti tavatessakin.

Toinen tapaus oli nainen, joka oli ennen lievästi ylipainoinen ja oli laihtunut hyvin hoikaksi. Hän oli 50 ja näytti 70-vuotiaalta, mutta onneksi syynä ei ollut sairaus, vaan oli itse halunnut laihtua ja kertoi siitä iloisena. Hänen ihonsa oli vain reagoinut laihtumiseen siten, että suuria ryppyjä oli kaikkialla ja kasvonpiirteet olivat kadonneet, kasvojen muoto oli muuttunut aivan erilaiseksi.

Molemmat tilanteet olivat hyvin noloja, koska heidän piti itse sanoa ketä ovat, vaikka viime tapaamisesta ei ollut kuin muutamia vuosia. En vain tunnistanut.

Vierailija
4/6 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes samanäköinen nainen  nyt 70 v kuin 30 v. 

Vierailija
5/6 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ratkaisevat ulkonäköpiirteet muutu mitenkään, vaikka ikää tulee. Olen 72-vuotias ja hyvin on lapsuuden leikkitoverit ja koulukaverit tunnistaneet esimerkiksi ohimennen Helsingin rautatieasemalla, vaikka eellisestä näkemisestä on 55 vuotta.

Vierailija
6/6 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 64v nainen.

Eräs sukulaistyttöni (20v) katseli vanhoja albumeitani ja ihmetteli kovasti sitä, että miten minä olen voinut olla "noin kaunis nuorena!" Hän kysyi minulta, että mitä tuossa välissä on elämässäni tapahtunut, että nyt olen tämän näköinen. Kuvat olivat teinivuosiltani... eli 50 vuotta oli "tapahtunut", vajaat 10 kiloa tullut painoa lisää, kullankeltaiset hiukset olivat muuttuneet maantienvärisiksi, silmälasit, ja ne juonteet kasvoissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi