Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huudan pää punaisena koko ajan!

Vierailija
17.01.2007 |

Mulla ärsyttää joku koko ajan, mieliala vaihtelee laidasta laitaan. Hetkessä saatan olla raivon vallassa, vaikka äsken olisi kaikki ollut hyvin.

Lapselle huudan kotona tämän tästä, väkivaltainen en ole, mutta varmaan se on lapsesta pelottavaa kun äiti huutaa, ei aina edes aiheesta. Mikä tähän tautiin auttaisi, mikä mua vaivaa? Onko kenelläkään muulla tälläistä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiesi puolesta.

Vierailija
2/3 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menin akupunktioon ja nyt on niin hormoonit tasapainossa .

mulla oli kanssa koko ajan räjähdys altis olo tai sit itkin aivan ihmeellisistä asioista . mut nyt on kaikki hyvin ja perheelämäkin on ihanaa . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi hermoheikko.

Olen yksin lasten kanssa vieraassa kaupungissa 200 päivää vuodessa (mies reissutyössä) ja tilanteeseen menee välillä hermo. Ei lasten syytä mutta tämän takia olen usein ihan hermoheikko. Eikä tilanteeseen ole tulossa muutosta, sillä miehen työ ainutlaatuinen ja erittäin hyvin tuottava joten ihan hevillä mies ei siitä luovu ja mene työkkäriin ilman muuta koulutusta.

Eli en tiedä mitä lääkärissä käynti auttaisi tai mielialalääkkeet tmv.... Ero sitten varmaan mutta ei se yksinoloa silti korvaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi