HobbyHallissa REMUJA
eli nyt oli tullut kevät pukuja hobbyhalliin, tällä kertaa Remun kaksiosainen puku. Ihan ok näköiset puvut...
Kommentit (26)
Etenkin tyttöjen lila oli tosi nätti.Kuva oli tosiaan aika huono.
takin olkasaumat teipattu vedenkestäviksi?? Ja haalareissa... Vaiko vain housu-osan saumat?
Ainakin meillä kunnon sateella on yläosan saumat vuotaneet.
Mikä tuo toinen väri on? siis onko harmaa, savunsininen vai mikä? Jää kuvista epäselväksi.
Itse en lilasta tykkää yhtään, tytöillä ei ole yhtään lilaa vaatetta. Täytyy hetki tuota väriä sulatella, jos vaikka alkaisi tykkäämään. Tosin ei meillä kumpikaan tytöistä pukua tarvi, pojalle lähinnä tuota katselin. Mutta kun tuo väri jää jotenkin epäselväksi kuvasta...
Sitä tumminta väriä puvussa.
Siitä en ota kuvasta selvää, tosiaan vaaleansiniseltä näyttää takki minunkin koneella.
Tuo poikien väri on minusta kiva, mutta leikkaus taas ei niin kiva. Aina on jotain vikaa...
siis housujen väri jää epäselväksi ainakin meidän koneella. Mahtaako olla joku ruskea vai vihreän sävy vai...joku muu?
Mietin itse että mistähän tuohon tyttöjen pukuun saisi asusteet ja minkä väriset sopisi hyvin?!
Mietin myös, että millainen mahtaa olla tuo lila värinä, kun meillä ei olla oikein lilan värin ystäviä=(
Onkohan reimalla tulevana keväänä myös lilaa, mietityttää myös, että mistähän sitä tosiaan sitten kyseiseen lilaan remuasuun saisi asusteet...
No tilasin joka tapauksessa vaaleansinisen ja lilan Remu puvun. Katsotaan millaisia ovat luonnossa :)
Mun mielestä tuo tumma on harmaa. Huomatkaa, että puku on avainlippu-tuote! Toisin kun Reimat...
Onko se ketään häiritsevä ominaisuus, että vain puvun ala-osan saumat on teipattu? Mitä olette yleensäkin Remuista pitäneet?
Esikoiselle ostin aikoinaan kakkoshaalariksi vk-remun, mutta loppujen lopuksi sitä käytettiinkin vuoden verran lähes ainoana haalarina. Koskaan ei poika kastunut edes yläosasta, kulumaa ei ole ja sopi malliltaan tosi hyvin. Väriltään tuo oli aika klassikko suomalainen, mutta asusteilla siitä sai ihan kivannäköisen. Itse olin yllättynyt, miten hyvä haalari oli, koska olin kuullut huonoista kokemuksista.
Ajattelin tuon puvun pojalle kokeeksi tilata, vaikka kokemukset välikausi Remusta ei tähän asti ole olleet kovin kummoiset. Toppapuvuista sen sijaan ihan hyvät
- Tytöllä oli välikausi 2-osainen, siitä rispaantui heti lahkeet, vaikka oli sopivan kokoinen. Noissa näyttää olevan kuminauhakiristys, joten samaa ongelmaa tuskin tulee. Takin saumat myös vuosivat kunnon sateella.
- Pojalla oli vk-haalari, ja siitä hajosi polvi alle kuukauden käytöllä. Ja yläosan saumoista tuli vesi sisään kunnon sateella niin että alla olevat vaatteet kastui.
- Toppapukuja on ollut tytöllä yksi haalari ja yksi 2-osainen. Haalari kulahti talven aikana samaan jamaan kun reimatec, eli yhtään kestävämpi ei meillä ollut. 2-osainen kesti hyvin, oli tosin kakkospukuna. Toppapuvut on pitäneet meillä hyvin vettä ja olleet lämpöisiä.
Kanta-asiakashintaan voisi tuon tilata ja pojalle kokeilla. Ostin sille sen lassien puhkikulumattomuuspuvun, mutta kosteimmille keleille tuo voisi olla hyvä. Tosin 2-osainen reimatecin löytyy, mutta kevätpukuja saa ollakin useampi...
Onkohan tuo mitotus millainen, pojalla on nyt 128 reimatec haalari, 122 2-osainen reimatec ja lassien puku on 128. Olisikohan tuo 128 sopiva tuostakin?
Poikien väritys on enemmänkin unisex, eli turkoosiin taittava vaaleansininen, violetintaivaansininen ja tuo harmaa on vihertävän harmaa.
Tyttöjen lila ei ole mitenkään tumma, sellainen vaaleanpunaisen lilahtava enemmänkin, ihan nätti. Sama vihertävän harmaa toisena värinä.
Mitoitus vaikuttaa reilulta, ostin pojalle tuon 98cm, 104 olis ollut liian reilu.
Kiitos Tyttönukke, väri-infosta ;) Kanta-asiakashintaan kokeillaan.
Kun kerroitte kokemuksista, mitä pyysinkin.
tosi hyviä olleet niin toppa kuin välikausihaalaritkin, tilasin nyt pojalle tuon puvun kun hän toivoi ettei tarttisi haalaria enää pitää, tosin eskarin hän aloittaa syksyllä että siellä haalari ois kätevämpi, luulen että hankin vielä haalarinkin...
kyllä minä tahdon että lapsi pysyy sateellakin kuivana ,kun tuollaisen asun ostan. Remussa olkasaumat falskaa ja kunnolla.
Pidäppä tuollasita sitten satella, kun pitää kuitenkin laittaa sadetakki tai saat sisälle tultua vaihtaa lapsen koko vaatekerran,tai ainakin yläosan.
Ei meille vk-Remua enään ikinä!
lapsen kuivana kaatosateessakin!
Muistan sen erään reissun neuvolaan kun satoi kaatamalla eikä ees omistettu sopivaa sadetakkia niin oli toivottava että vk remu takki pitää vettä ja kyllä piti!! matkaa oli kävellen 20 minuuttia ja kokoajan satoi kovaa!
Piti tulla minunkin kommentoimaan! :) On kyllä tosi nätit värit. Juuri tuollaista raikasta väritystä pojallemme kaipasinkin!
ärsyttävän huono kuva!! saisi olla myös kuva jossa pelkkä puku kokonaan levällään eikä lapsen päällä..