Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikallani on muutamia työntekijöitä jotka vain istuu eikä ne tee pahemmin töitä edes.

Vierailija
12.03.2024 |

Kerran sanoin heille että palkan eteen pitäisi myös jotain tehdä niin he sanoivat vihaisesti että "kyttäättekö meidän työntekoa?"

He eivät ole yhtään oma alotteisia ja ne vain norkoilee töissä eikä ne tuota edes oman palkkansa verran sille firmalle.

Minua(ja muitakin) ärsyttää se kun he elävät vain meidän muiden siivellä työpaikalla.

Kuulun ytk ja kannatan ehdottomasti sitä että irtisanominen olisi helpompaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö heitä vois laittaa etätöihin?

Vierailija
2/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

etätöihin vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan tekemiseesi, työnjohto valvoo työtä, et sinä.

Vierailija
4/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on näitä. Istuvat konttorissa ja kuluttavat aikaa.

Vierailija
5/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa julkkarilta, ei kaikki hommat ole toimistohommia..vielä.

Vierailija
6/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity omaan tekemiseesi, työnjohto valvoo työtä, et sinä.

Eli voisin sanoa johtajille että he eivät tee töitä ja jos tekee niin se työnteko on niin hidasta ettei siinä ole mitään järkeä? 

Muita ärsyttää kun jotkut tulevat vaan töihin lusmuilemaan. Miksi nuo lusmuilijat ei itse irtisanoudu kun heitä ei työnteko kiinnosta?

Ap

Vierailija
7/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole juuri hallituksen toive että ajetaan ihmisiä pakolla töihin vaikkei ala kiinnostaisikaan. 

Vierailija
8/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole juuri hallituksen toive että ajetaan ihmisiä pakolla töihin vaikkei ala kiinnostaisikaan. 

Mun mielestä irtisanomista pitäisi helpottaa ja tukia pitäisi leikata. Miksi duunarin pitäisi omasta palkasta elättää lusmuja työntekijöitä ja elämämtapatyöttömiä? Verotusta pitää keventää.

Ap

Vierailija
9/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tollaset sa helposti pois. Hyvä niin.

Vierailija
10/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjillä on jo mahdollisuus irtisanoa, tuotannolliset ja taloudelliset syyt.

Vierailija
11/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjillä on jo mahdollisuus irtisanoa, tuotannolliset ja taloudelliset syyt.

Mutta lusmun kun irtisanoo niin voiko siihen tilalle palkata heti uutta työntekijää?

Vierailija
12/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tehtaalla töissä ja töitä oli noin tunti päivässä, loppuaika oli peukaloiden pyörittelyä. Oli meilläkin pari ap:n kaltaista nillittäjää, jotka valitti että kun jotkut ei tee mitään. Olin tuolla määräaikaisena ja halusivat vakinaistaa. En suostunut vaan olen nyt työtön. 

En nyt oikein tiedä onko teidän ulisijoiden mielestä parempi olla tuollaisessa paikassa "töissä" tekemättä mitään vai työttömänä, kun on tullut kritiikkiä siitäkin etten tuolla suostunut jatkamaan. Kun tavallaanhan tuolla ois omalla työllään ansainnut elantonsa, vaikkei mitään tekemistä ollutkaan.

Vierailija
13/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tehtaalla töissä ja töitä oli noin tunti päivässä, loppuaika oli peukaloiden pyörittelyä. Oli meilläkin pari ap:n kaltaista nillittäjää, jotka valitti että kun jotkut ei tee mitään. Olin tuolla määräaikaisena ja halusivat vakinaistaa. En suostunut vaan olen nyt työtön. 

En nyt oikein tiedä onko teidän ulisijoiden mielestä parempi olla tuollaisessa paikassa "töissä" tekemättä mitään vai työttömänä, kun on tullut kritiikkiä siitäkin etten tuolla suostunut jatkamaan. Kun tavallaanhan tuolla ois omalla työllään ansainnut elantonsa, vaikkei mitään tekemistä ollutkaan.

Ei paperitehtailla enää tuollaisia töitä pahemmin ole koska tuo ei ole firmalle kannattavaa. Sen takia ne hommat on ulkoistettu. 

T:paperityöläinen

Vierailija
14/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös pitää mielessä että organisaatio jossa on 100% kuormitus ei kykene reagoimaan mihinkään äkilliseen lisätyöhön. Toisin sanoen silon myydään "ei-oota" tai tehdään ylitöitä tai kuormitetaan henkilökuntaa.

Optimaalista toimintaa ei saavuteta 100% allokaatiolla.

Vierailija
15/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle kelpaa pienemmät tulot, mikä ettei. Joku toinen tilallesi palkattu voi olla tyytyväinen siihen, ettei juuri töitä tarvitse tehdä, mutta palkka juoksee. 

Vierailija
16/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kylläkin pomon kavereita, eikä niille edes ole mitään hommaa

So what? se päättää joka maksaa

Et sinä AP

Sinä olet vaan töissä ja teet mitä käsketään

Vierailija
17/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kylläkin pomon kavereita, eikä niille edes ole mitään hommaa

So what? se päättää joka maksaa

Et sinä AP

Sinä olet vaan töissä ja teet mitä käsketään

Ja pidäkin Ap tää mielessäs, tai saat itte potkut. Sut voidaan korvata.

Vierailija
18/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kans lusmuja. Mielummin istuvat ja soittelevat sukulaisilleen työajalla, katsovat lapsenlapsen kuvia puhelimesta vaikka kollega hukkuu töihin. Ennen olin tosi tunnollinen ja jätin "työmaan" hyvään kuntoon seuraavalle. Mut nyt jätän tekemättä, kun tiedän sieltä lusmun tulevan vuoroon minun jälkeen. Sit kuulen, et selän takana haukkuvat, kun jätin sen ja sen tekemättä. Potut pottuina, silmä silmästä. Jos minulle jätetään työt keskeneräisenä, jätän minäkin. Ja jos on aikaa istua ja miettiä, et pitäs mennä yks homma tekemään. Oletan, et tekee sen homman. Mut seuraavana päivänä taas istuu ja pyörittää peukaloita ja puhuu taas samasta hommasta, et se pitäs tehdä kun ei tehnykkään eilen sitä. 

Vierailija
19/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on paljon, jotka tekevät töitä elantonsa eteen, vaikka ala ei paljoa kiinnostakaan. Miksi joku kuvittelee, ettei hänen tarvitse, vaan voi elellä muiden elättinä? 

20/22 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene istumaan viereen ja ala kertomaan peräpukama ongelmistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme