NAINEN, tiesitsä et sä olet aika ihana olento? Sä olet elämän luoja, kaunis
Kommentit (15)
Joopajoo. En minä ainakaan ole sellainen yhdenkään miehen mielestä, en edes sinun. Jos viettäisit hetken seurassani, niin pyörtäisit puheesi.
Paskanmarjat. Olen ruma, vihaan lapsia ja olen tehnyt kerran abortin. Vihaan sinuakin ap!
Kiitos, niin myös Mies, luomakunnan kruunu, turvastama ja upea komistus juuri sellaisena kuin olet. T. Nainen
Kiitos kauniista sanoistasi :) Kaikkea hyvää elämääsi, Mies 30!
Joo, se yksi on! Nämä muut ei niinkään.
Aloittajan ihanat pyöreät pyllynposket läpsisin mielelläni punaiseksi ja toivottavasti pimpinhuuletkin ovat yhtä hymyileväiset kuin kaverinsa ylhäällä. Hölskyvistä namiutareista nyt puhumattakaan. Mielelläsi varmasti tarjoaisit kosteaa pimppiä tällaiselle isokokoiselle miehelle ja nussisimme puuta vasten kevätauringon paistaessa ja lintujen sirkutellessa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan ihanat pyöreät pyllynposket läpsisin mielelläni punaiseksi ja toivottavasti pimpinhuuletkin ovat yhtä hymyileväiset kuin kaverinsa ylhäällä. Hölskyvistä namiutareista nyt puhumattakaan. Mielelläsi varmasti tarjoaisit kosteaa pimppiä tällaiselle isokokoiselle miehelle ja nussisimme puuta vasten kevätauringon paistaessa ja lintujen sirkutellessa taustalla.
Kuka sua satutti?
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. En minä ainakaan ole sellainen yhdenkään miehen mielestä, en edes sinun. Jos viettäisit hetken seurassani, niin pyörtäisit puheesi.
Huono itsetunto ja itsesääli ei kaunista ketään.
Opettele arvostamaan itseäsi, kulje pää pystyssä ja hymyile. Ei ihme että jäät yksin tuolla asenteella. Olen mies ja voin sanoa että sisäistä varmuutta ja hyvää oloa säteilevä nainen on kaunis ja vetää puoleensa. Oma avovaimo on maailman kaunein ja tietää että on sitä minun silmissäni.
Aika imelää. Pystyt parempaan.
T: tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto ja itsesääli ei kaunista ketään.
Opettele arvostamaan itseäsi, kulje pää pystyssä ja hymyile. Ei ihme että jäät yksin tuolla asenteella. Olen mies ja voin sanoa että sisäistä varmuutta ja hyvää oloa säteilevä nainen on kaunis ja vetää puoleensa. Oma avovaimo on maailman kaunein ja tietää että on sitä minun silmissäni.
Huono itsetunto voi johtua esimerkiksi siitä, että on nuorena kuullut pojilta ja miehiltä olevansa vastenmielinen, ruma ja epämiellyttävä. Sinä et edes tiedä, miten julmia pojat ja jopa aikuiset miehet (kyllä!) voivat olla rumalle teinitytölle.
Itseäni on haukuttu vaikka millä nimillä, on huudeltu törkeyksiä, tehty oksennusääniä kulkiessani ohi jne. Humalainen aikuinen mies uhkasi pahoinpidellä minut, koska olin hänen mielestään ruma.
Nykyään saan olla rauhassa, mutta nuoruuden kokemukset määrittävät edelleen käsitystäni miehistä.
- eri vastaaja
Sellaista tänään sitten.