Ulos ihmiset, ihana auringonpaiste <3
Nyt saa vitamiinit luonnosta, käyttäkää se hyväksi <3
Hyvää Tiistaita!
Kommentit (52)
Mikä auringonpaiste? Pilvessähän se on.
Mitä ihmeen vitamiineja tuolta ulkoa nyt saa? A, B, C, K..? Ne tulevat ravinnosta, ei ilmasta. Jos D:tä tarkoitat, niin UV indeksi on 1. Et siis saa sitäkään.
UV-indeksi 3 oltava tai enemmän jotta saat d-vitamiinit auringosta.
Ulkoonta saa B vitamiinia. Sitten kotoonta saa C vitamiinia
Viikonpäivät kirjoitetaan pienellä.
Perjantaisin saa runsaasti P- vitamiinia ja Tiistaina T- vitamiinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpas täällä positiivisia. Kävin hetki sitten reippaalla kävelyllä. Auringonpaistetta, sininen taivas, raitista ilmaa ja punaiset posket. Suosittelen, jos vaan mahdollista🌞
No siis, tälle palstalle ei kannata oikeasti mitään positiivista tai iloista edes kirjoittaa koska oma iloisuus ja positiivisuus nähdään huonona asiana. Täällä voidaan pahoin ja sen näkee kommenteista.
Eihän tässä ole positiivisuutta kritisoitu vaan toisten komentelua ja omien mieltymysten tyrkyttämistä muille. Se ei ole positiivisuutta. Itse voi toki nauttia auringosta tai mistä tahansa ja tuoda sitä esiin, mutta kun aletaan työntää samaa muille niin se on kaukana positiivisuudesta. Joku sanoikin että nauttii itse tuiskusta. Mä olen samanlainen ja tuon kyllä esiin iloani myrskyisinä talvipäivinä. En kuitenkaan tyrkytä samaa muille enkä väitä heitä pahoinvoiviksi jos he eivät yhdy riemuun.
Vierailija kirjoitti:
Ap on aito teeskentelijä. Näitä löytyy tuttavissa muutama. Kaikki on ihanaa! Ovat irti todellisuudesta. Vaikka sataisi ydinjätettä niin IHANAA. Feikki.
Oikeasti. Älä näyttäydy ihmisten ilmoilla pilaamassa sitä negatiivisuudellasi, kiitos.
Mä en jaksa yhtään näitä valittajia. Paljon mieluummin positiivinen vaikka vähän olisikin feikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaanpas täällä positiivisia. Kävin hetki sitten reippaalla kävelyllä. Auringonpaistetta, sininen taivas, raitista ilmaa ja punaiset posket. Suosittelen, jos vaan mahdollista🌞
No siis, tälle palstalle ei kannata oikeasti mitään positiivista tai iloista edes kirjoittaa koska oma iloisuus ja positiivisuus nähdään huonona asiana. Täällä voidaan pahoin ja sen näkee kommenteista.
Yäk. Eiköhän tarkoituksesesi ollut vain ärsyttää. Ja olet minäminä-ihminen. Minä tein sitä ja tätä. Ja kysyt että mitä sinä teit. Yäk.
Eikö tuo ole juuri normaali keskustelua. Minä tein jotakin, mitä sinä teit? Ainakin on kiinnostunut myös keskustelukumppanista, eikä koko ajan paasaa minä minää.
Miksi te ruokitte noita sekopäätrolleja?
Siis kotoonta ulos hakemaan b vitamiini ulkoonta.