Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulos ihmiset, ihana auringonpaiste <3

Vierailija
12.03.2024 |

Nyt saa vitamiinit luonnosta, käyttäkää se hyväksi <3

Hyvää Tiistaita!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kotoonta ulos hakemaan b vitamiini ulkoonta.

Vierailija
42/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auringonpaiste?  Pilvessähän se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vitamiineja tuolta ulkoa nyt saa? A, B, C, K..? Ne tulevat ravinnosta, ei ilmasta. Jos D:tä tarkoitat, niin UV indeksi on 1. Et siis saa sitäkään. 

Vierailija
44/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UV-indeksi 3 oltava tai enemmän jotta saat d-vitamiinit auringosta.

Vierailija
45/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoonta saa B vitamiinia. Sitten kotoonta saa C vitamiinia

Vierailija
46/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonpäivät kirjoitetaan pienellä.

Vierailija
47/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaisin saa runsaasti P- vitamiinia ja Tiistaina T- vitamiinia.

Vierailija
48/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpas täällä positiivisia. Kävin hetki sitten reippaalla kävelyllä. Auringonpaistetta, sininen taivas, raitista ilmaa ja punaiset posket. Suosittelen, jos vaan mahdollista🌞

No siis, tälle palstalle ei kannata oikeasti mitään positiivista tai iloista edes kirjoittaa koska oma iloisuus ja positiivisuus nähdään huonona asiana. Täällä voidaan pahoin ja sen näkee kommenteista.

Eihän tässä ole positiivisuutta kritisoitu vaan toisten komentelua ja omien mieltymysten tyrkyttämistä muille. Se ei ole positiivisuutta. Itse voi toki nauttia auringosta tai mistä tahansa ja tuoda sitä esiin, mutta kun aletaan työntää samaa muille niin se on kaukana positiivisuudesta. Joku sanoikin että nauttii itse tuiskusta. Mä olen samanlainen ja tuon kyllä esiin iloani myrskyisinä talvipäivinä. En kuitenkaan tyrkytä samaa muille enkä väitä heitä pahoinvoiviksi jos he eivät yhdy riemuun. 

Vierailija
49/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on aito teeskentelijä. Näitä löytyy tuttavissa muutama. Kaikki on ihanaa! Ovat irti todellisuudesta. Vaikka sataisi ydinjätettä niin IHANAA. Feikki.

Oikeasti. Älä näyttäydy ihmisten ilmoilla pilaamassa sitä negatiivisuudellasi, kiitos.

Mä en jaksa yhtään näitä valittajia. Paljon mieluummin positiivinen vaikka vähän olisikin feikki.

Vierailija
50/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut kun piti olla töissä.

Vierailija
51/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpas täällä positiivisia. Kävin hetki sitten reippaalla kävelyllä. Auringonpaistetta, sininen taivas, raitista ilmaa ja punaiset posket. Suosittelen, jos vaan mahdollista🌞

No siis, tälle palstalle ei kannata oikeasti mitään positiivista tai iloista edes kirjoittaa koska oma iloisuus ja positiivisuus nähdään huonona asiana. Täällä voidaan pahoin ja sen näkee kommenteista.

Yäk. Eiköhän tarkoituksesesi ollut vain ärsyttää. Ja olet minäminä-ihminen. Minä tein sitä ja tätä. Ja kysyt että mitä sinä teit. Yäk.

Eikö tuo ole juuri normaali keskustelua. Minä tein jotakin, mitä sinä teit? Ainakin on kiinnostunut myös keskustelukumppanista, eikä koko ajan paasaa minä minää.

Vierailija
52/52 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ruokitte noita sekopäätrolleja? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän