Hei sinä vastentahtoisesti sinkku! Kauanko yksinolo on kestänyt?
Ja mitä sukupuolta edustat? Ja minkä arvelet olevan syynä siihen, että ketään ei löydy?
Itse olen ollut kohta 6 vuotta sinkkuna enkä ole täysin varma miksi. Ehkä siksi, etten ole ollenkaan aktiivinen ja sinnikäs miesten suhteen enkä juuri anna mitään signaaleja. (Tai sitten olen vaan kauhea ja ruma)
N42
Kommentit (5)
Mieluummin tervepäisten aloituksia.
Miehet ovat helppoja, eli kannattaa antaa signaaleja, niin kysyntää alkaa olemaan.
Viimeinen tyttöystävä oli 16-vuotiaana.Kun hän muutti toiselle paikkakunnalle,en enää löytänyt ketään ja nyt olen 61-vuotias mies ja epäilen että en tule kuin kuolemaan yksin . Olen lyhyt ja köyhäkin ja aina olen ollut ulkopuolinen kaikissa ryhmissä,sekä työ- että harrastusten parissa.Olen se,joka näkyy ,mutta kuitenkin näkymätön ...
Nelisen vuotta. Olen ujo ja arka, enkä uskalla tehdä aloitteita. En myöskään ole komea, joten naisetkaan eivät tee aloitteita minulle. Mutta jotenkin tuntuu, että vuosi vuodelta, tämä yksineläminen alkaa tuntua paremmalta, eli ehkä muutaman vuoden kuluttua en enää edes kaipaa parisuhdetta.
M38
Kohtalotovereita?