Pertti Salovaara vastasi minulle
Parveketupakointi ketjuun:
En missään nimessä nukuttaisi parvekkeella tupakan savussa.
Ymmärrän tilanteen. Meillä vauva nukkui pienenä 3 x päivässä päiväunet, jotka kesti parikin tuntia. Ei nukkunut sängyssä ollenkaan. Oli aina pakko lähteä pihalle. Lähidin, mutta en jaksanut pakkasessa kävellä paria tuntia.
Oli pakko tulla sisälle ja laitoin vauvan parvekkeelle. Itkuhälyytimen kanssa.
Yhtä äkkiä kerran kun menin katsomaan vauvaa huomasin että parveke olikin ihan tupakan savua täynnä. Naapuri oli ollut tupakalla alakerrassa parvekelasit kiinni jolloin kaikki savu nousi meille.
En senjälkeen koskaan nukuttanut vauvaa parvekkeella. En ollut tajunnut tuollaista vaaraa.
Vauva allergistui tosi pahasti tupakansavulle. Nyt saa heti voimakkaan reagtion jos joku joka on polttanut ja pessyt kätensä edes koskee häneen. En tiedä kuinka monta kertaa oli rauka tietämättäni joutunut nukkumaan myrkyllisessä savussa. Astmatesteissä käydään.
Tupakka on TODELLA VAARALLISTA. Ei mikään " se on vaan hajua" vaan todellista MYRKKYÄ hengitettynä pikkuvauvalle naapurin parvekkeelta tulleena.
Parveketupakointi pitäisi kieltää. Ei muuta kun kansanedustajaehdokkaille viestiä menemään. Pistin jo itse. Muuten, vain Pertti Salovaara vastasi minulle! Muut eivät!