Köyhä helsinkiläinen lapsiperhe, muuta pohjoiseen!
Oikeasti annan lapsillesi mahdollisuus pärjätä ja muuta pois niiltä ongelma-alueilta. Pohjoisessa on paljon pieniä kaupunkeja, joiden kouluihin tulee lapsia kaikista suomalaisista ryhmistä, eivätkä ne eriydy tulojen mukaan.
Kommentit (5)
Sisäsiittoisuus ja ulkopuolisia kohtaan tapahtuva rasismi sekä työpaikkojen heikko valinnanvara estää muuttamasta pieniin paikkakuntiin.
Ei likaisia HELLsinkiläisiä tänne kiitos.
Pysykää kaatopaikallanne.
Vierailija kirjoitti:
Sisäsiittoisuus ja ulkopuolisia kohtaan tapahtuva rasismi sekä työpaikkojen heikko valinnanvara estää muuttamasta pieniin paikkakuntiin.
Kuulostat itse aika ennakkoluuloisesta ja rasistiselta pohjoisen ihmisiä kohtaan. Ihan tavallisia ihmisiä siellä asuu, eikä mitään ihmeellisiä sisäsiittoisia möllejä. Oletko Fatim Diarra, jolla ei ole mitään kokemusta kehä kolmosen ulkopuolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat itse aika ennakkoluuloisesta ja rasistiselta pohjoisen ihmisiä kohtaan. Ihan tavallisia ihmisiä siellä asuu, eikä mitään ihmeellisiä sisäsiittoisia möllejä. Oletko Fatim Diarra, jolla ei ole mitään kokemusta kehä kolmosen ulkopuolelta?
Miten voit sanoa ennakkoluuloinen, kun et tiedä minkälaista kokemusta omaan? Ennakkoluuloiseksi voi sanoa henkilöä, joka ennalta luulee, mutta ei tiedä. Minulla on kokemusta viettäessäni työni vuoksi pitkiä aikoja eri puolilla Suomea. Sen lisäksi myös armeija-ajalta, jolloin sain kokea pohjanmaalaisten rasismin ainakin etelä-suomalaisia kohtaan. Yhtä veemäistä porukkaa en ole Suomessa kohdannut.
Pohjoinen masentaa aikuisen joten ei kiitos. Muutetaan pienemmälle paikkakunnalle, mutta kuitenkin sen kokoiseen ettei kaikki ole sukua keskenään.