Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tämä ole kusetusta? Mekko oli myynnissä Emmyssä ja yhtäkkiä ilmestyi liikkeeseen... tuplasti kalliimpana

Vierailija
11.03.2024 |

Miten Emmy hinnoittelee tavaransa?

Tämä mekko oli mulla suosikeissa ja odottelin sen halpenemista. Kun sen hinta oli laskenut noin sataan euroon, melkein ostin sen. 

https://store.emmy.fi/products/hugo-boss-kangasmekko-34-luonnonvalkoine…

Sitten menin pari päivää myöhemmin katsomaan, niin mekko on yhtäkkiä myymälässä ja maksaa yli 200 e??? Mitä ihmettä?

Tuntuu kusetukselta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus lisää hintaa.

Vierailija
2/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu maksaa polyesterimekosta 200 euroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Zalandon sivuilta .Saat takuulla hienomman halvemmalla. 

Vierailija
4/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi kusetusta? Sinulla oli mahdollisuus, et käyttänyt sitä ja nyt mekko on tuossa hintaluokassa.

Vierailija
5/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko varmasti sama mekko vai mahd. samanlaienn mekko uudelta myyjältä? - Itse olen joskus ostanut Emmysta, enkä ole ennättänyt palauttaa tai pitänyt tuotetta oman aikani ja lähettänyt sen sitten omana kohteenani myyntiin. - Parhaimmassa tapauksessa olen saanut näin ostohinaani enemmän "takaisin",

Yliopisto-opsikelija

Vierailija
7/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käviskö tämä:

https://www.sellpy.fi/item/bH3hkqR2cW/boss-hugo-boss-mekko-strl-xs-luon…

tai tämä?

https://www.sellpy.fi/item/CGEIfIxAON/hugo-hugo-boss-mekko-strl-34-36-v…

Voiks tuolla maksaa visa -elektronilla? 

Vierailija
8/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että tämä maailma on niin persläpi paikka, kun naiset kerryttävät valtaosan maailman varallisuudesta muutaman suuromistajan taskuihin ostamalla jotain 3 euron arvoisia polyesterrytkyjä sadoilla euroilla "kun ne nyt vaan on niin ihania".

Vierailija
9/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy ainakin Visan niin todennäköisesti myös elektronin.

Vierailija
10/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauan sitten tutkin Emmyn tarjonnan. En olisi ostanut sieltä mitään. Älyttömästi likaisia kenkiä ja vaatteita oli tarjolla. Kuvissakin likaisia. Kuvotti ajatus, että samasta vaatepinosta tulisi jokin vaate. Mukana ehkä lutikat ja torakat. 

Vierailija
11/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyy ainakin Visan niin todennäköisesti myös elektronin.

Kiitti! - Valikoimaa ja tarjontaa näyttää olevan ainakin ihan tosiella tapaa kuin yhdessäkään tietämässsäni suomalaisessa "käytettyjen merkkituotteiden" nettikaupassa. - Oman kokemukseni mukaan Emmy on niiden osalta ollut suosikkini.

Vierailija
12/12 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kauan sitten tutkin Emmyn tarjonnan. En olisi ostanut sieltä mitään. Älyttömästi likaisia kenkiä ja vaatteita oli tarjolla. Kuvissakin likaisia. Kuvotti ajatus, että samasta vaatepinosta tulisi jokin vaate. Mukana ehkä lutikat ja torakat. 

Jotenkin mulla on vaikeuskia uskoa väitettäsi todeksi.- Itse asiassa kun muistelen, niin en äkkiseltään muista yhtään vastaavaa kokemusta yhdeltäkään suomalaiselta palvelimielta, joka toimii vastaavalla periaatteella kuin Emmy. Toisaalta itse olen enempi ostanut aina muualta kuin netistä. -  kohonneet lähetyskulut (ja muidenkin hintojen nousu) ovat saaneet vähän enempi harkitsemaan.... Mutta joo. Kohoneet lähetyskulut koskevat kyllä kaikkia netin kautta tapahtuvia mahd. hankinttoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän