Perussuomalaiset pettivät äänestäjänsä ihan täysin Työntekijät kertovat, kuinka pitkälle he ovat valmiita menemään (hs)
Hallituksen politiikkaa vastustavat lakot ovat maksaneet Suomelle arvion mukaan jo yli miljardin. Kolme työntekijöiden edustajaa kertoo, miksi työtaistelu on heistä silti välttämätöntä.
Kommentit (84)
Vassari toistaa valhetta niin kauan kunnes se muuttuu totuudeksi. Kukaan ei ole opiskellut fasismia ja natsismia niin ahkerasti kuin vassari, joka aikoo käyttää kaikkia likaisimpia kikkoja leimaamiinsa vihollisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ole sinäkin aito fundamentalisti ja äänestä persuja! Herätysskokouksissamme voimme yhdessä kumartaa ja mantrata heil mestari ja haaveilla upeasta tulevaisuudesta. Ei haittaa lupailla ja puhua puutaheinää tiktokissa. Youtubessa ja vauvafoorumissa. Me lupaamme, ettei mikään pidä paikkaansa mitä lupaamme. Juuri näin!
Uskonlahkolta noi persut ovat kuulostaneet aina. Ainoa vaan että sekosivat lopullsesti sen jälkeen kun Soini lähti niitä paimentamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vassari toistaa valhetta niin kauan kunnes se muuttuu totuudeksi. Kukaan ei ole opiskellut fasismia ja natsismia niin ahkerasti kuin vassari, joka aikoo käyttää kaikkia likaisimpia kikkoja leimaamiinsa vihollisiin.
hienon mörön olet keksinyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänesti ps ja olen tyytyväinen.
Ps on kultti ja kulttilaiset ottavat kritiikittä vastaan kaiken, mitä kultin johto antaa, Omaa parastaanhan nämä eivät ymmärrä.
Mietitäänpä. Saitte vuotavat rajat, työttömyyden nousemaan, suomen yleislakon partaalle, köyhät kaduille ja ennätysvelan.
Kyyyllä tuosta tyytyväinen voi olla.
Näin, ja ovat vielä valmiita vaihtamaan suomalaiset muun maalaisiin, jos halvemmalla saadaan.
Tulee mieleen kirjasta eläinten vallankumous, kun johtajat vaihtoivat säännöt täysin päinvastaiseksi lampaat toistivat niitä silti totena.
Vierailija kirjoitti:
Persu uskoo omat valheensakin. Patologisia valehtelijoita joita ei pitäisi päästää mihinkään vastuullisiin tehtäviin missään.
Vierailija kirjoitti:
Kansa antaa edelleen mojovan tuen niin Kokoomukselle kuin PS:lle. Jäsenkadosta kärsivä SAK uhoaa joutsenlauluaan.
Onko tuo sutu-tuntumus eli susta tuntuu. Älä viiti !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps on kultti ja kulttilaiset ottavat kritiikittä vastaan kaiken, mitä kultin johto antaa, Omaa parastaanhan nämä eivät ymmärrä.
Mietitäänpä. Saitte vuotavat rajat, työttömyyden nousemaan, suomen yleislakon partaalle, köyhät kaduille ja ennätysvelan.
Kyyyllä tuosta tyytyväinen voi olla.
Se oli vuosia tiedossa että saamme perinnöksi nuo sannun vasemmistotytsyiltä. Siksi juuri PS sai äänet.
Niinpä niin, vaikka mitä kultti tekisi, niin vasemmisto on syyllinen. Olisiko aika ottaa oppia tyrimisistänne eikä jatkuvasti piiloutua tämän tuon ja sen ja sen hallituksen taakse. Te, teidän toiminnastanne johtuen edellämainitut tapahtuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä oikein äänesti. Persuainesta selkeästi 😂
Kyllä äänestin. Mulla on ollut lukihäiriö lapsesta saakka
Yleensä se voidaan hoitaa. Mutta pidä kiirettä, ennenkuin Riikka leikkaa siitäkin määrärahat.
Onpas ne hesarissa jo epätoivoisia. Äänestin perussuomalaisia enkä ole yhtään pettynyt. Äänestäisin uudelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Monet perussuomalaiset vastustavat ihan oikeasti sitä, että SAK määräisi parlamentin ylähuoneena, mitä lakeja saa säätää. Niin paljon PS rakastaa demokratiaa.
Vastustus Ay-liikkeessä on laajempaa kuin vain SAK:hon rajoittuvaa. SAK kuitenkin hoitaa sen lakkoilu-puolen muidenkin puolesta. STTK vastustaa myös hallituksen esityksiä ja varmaan ainakin osa akavalaisista liitoista vaatustaa ainakin osittain hallituksen esityksiä.
Mä en tykkää saksi- tai leikkuulautakuvista. Turhaa provokaatiota. Samoin urpot lausunnot ay-mafiasta yms oli voinut jättää sanomatta. Hallituksella on valta, kritiikkiä täytyy kestää.
Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen tehdyn politiikan sisältöön. Ei ole mieluisia eikä helppoja päätöksiä, mutta tilanne ajautui viime hallituskaudella talouden alamäkeen joka on pysäytettävä. Muuten tulee seinä vastaan.
HS uutisoi XD Mua ei oo ainakaan persuna petetty. Justiin tätä mä halusinkin ja nyt korjataan vasemmiston tekemiä tuhoja
Veikkaan että vuoden päästä Ay-liike on edelleen olemassa, tästä hallituksesta en olisi niin varma!
SAK = SDP
Lakkoillaan ja aiheutetaan suunnatonta tuhoa Suomelle. Perussuomalaiset on ihan oikealla asialla. Ei Suomen kassa ole pohjaton ja jostain on pakko leikata.
Persut leimaa kaikki vastustajat vihervassareiksi? ihan vaan petettyjä äänestäjiä.
Asia ei välttämättä helposti avaudu tavan tallaajalle, mutta hallitus (tai EK / Suomen Yrittäjät) pyrkii pitkälti romuttamaan nykyisen TES-neuvottelujärjestelmän. Siksi tästä on niin valtava riita nyt työmarkkinoilla. Toinen riitakohta on pyrkimys lailla rajoittaa poliittista lakko-oikeutta.
AY-liikkeen johto kyllä tuntee sopimusjärjestelmän kuin omat taskunsa. Sehän on heidän päätyötään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole sinäkin aito fundamentalisti ja äänestä persuja! Herätysskokouksissamme voimme yhdessä kumartaa ja mantrata heil mestari ja haaveilla upeasta tulevaisuudesta. Ei haittaa lupailla ja puhua puutaheinää tiktokissa. Youtubessa ja vauvafoorumissa. Me lupaamme, ettei mikään pidä paikkaansa mitä lupaamme. Juuri näin!
Punavihreä projektio.
Persun mustavalkoiseen maailmaan ei mahdu harmaan sävyjä, minkä itse kommentillasi jälleen osoitit. Tulee persuista jälleen vääjäämättä mieleen aatun vetämä puolue Saksassa toisen maailmansodan aikaan. Mutta älä välitä, kaikki sen jo tiesi ilman kommenttiasikin.
Punavihreä projektio.