Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ps on ylittänyt kaikki odotukset. Tekevät ja toimivat kuten pitää tässä tilanteessa!

Vierailija
11.03.2024 |

He tekevät asioita kokoomuksen kanssa mitä lupasivat. Tiedättekö miksi suomi on kyntänyt kaikki nämä vuodet ja on nyt itä-euroopan tasolla taloudessa? Koska kansa äänestää muutosta vaaleissa. Se vaan että kansa äänestää leikkauksia. Kun sitten leikataan, kansa suuttuu ja äänestää seuraavaksi vasemmistoa. Sitten alkaa uusi kausi ja lainanotto. Uutiset on kauheita, on pakko muuttua. Taas äänestetään oikeistoa. 4 vuoden välein sama ralli. Mitä tästä voi syntyä. Leikkauksia ja velkaa vuoron perään 4 vuoden sykleissä. Lopputulos on kaikkien tiedossa. 16 vuoden jyrkkä alamäki kaikilla mittareilla ja mittari on SUOMI vs maailma joka kehittyy. Kuten muut. Pohjoismaat. Herää vain kysymys, miten kansalaiset ei tätä tajua.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut on nimenomaan pettäneet sen mitä vaaleissa lupasivat.

Vierailija
2/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän saadaan ennätysvelat ja lisäksi huonosti kohdennettuja leikkauksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS on muuttunut osaksi Kokoomusta. Todellako ne lupasivat sellaista? 

Vierailija
4/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipposen toinen hallituskausi päättyi 17.4.2003. Rinteen ja Marinin hallitukset olivat vallassa kesäkuusta 2019 kesäkuuhun 2023. Koko muu aika on menty joko Keskustan tai Kokoomuksen johdolla, kun velkaa on otettu milloin mistäkin syystä. Eli 20 vuoden taipaleesta vain 4 vuotta on menty vasemmiston ohjauksessa.

Vierailija
5/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Persut eivät luvanneet antaa holtittoman velkaantumisen jatkua. Siksi toimia tehdään nyt.

Vierailija
6/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti suomessa asuu maailman tyhmin kansa joka kuvittelee että ansaitsee kaiken tekemättä mitään. Ennen oli suomi, ruotsi, norja ja tanska. Vauraat pohjoismaat. Viro latvia liettua oli köyhiä. Nyt suomi on sarjassa viro latvia liettua sillä erotuksella että nämä painaa suomesta ohi. Mihin sakkiin suomi jää 2035 mennessä. Siihen kaikista heikoimpaan ja silloin täältä lähtee viimeistään kaikki kouluttautuneet. Nyt jo uudet sukupolvet, koulutetut suuntaavat maailmalle.

Vierailija
7/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra: Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista Se ei meille käy

16.3.2023

Vierailija
8/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat vaalit näyttää, että miten odotuksille käy.

Kun persut hyppii kukkakentillä rasisminvastaisissa mainoksissa ja vastustavat samalla työntekijöiden oikeuksia, niin otan osaa.

Vierailija
9/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja nimen omaan siinä mukamas pahimmassa tilanteessa oleva ja silti äänestin persuja ja silti olen tarpeeksi älykäs ymmärtämään että nämä läskinleikkuutalkoot ovat oikeasti tarpeen. Vasemmisto ei ole niitä tehnyt 30 vuoteen ja nyt kun ne on pakko tehdä, mitä tekee vasemmisto? Itkee kun asiat hoidetaan heidän puolestaan että huomenna olisi olemassa vasemmistoa jonka riveissä itkeä!

Vierailija
10/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS on muuttunut osaksi Kokoomusta. Todellako ne lupasivat sellaista? 

Harmi kun unohtivat kertoa sen äänestäjilleen ennen vaaleja. Vielä maaliskuussa 2023 Kokoomuksen leikkaukset eivät sopineet Perussuomalaisille Purran mukaam, mutta äänestäjien olisi pitänyt tietää ettei perussuomalaisia ole enää olemassa, vaan että Perussuomalaisille menneey äänet siirtyivätkin suoraan Kokoomukselle.

Vierailija
11/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja nimen omaan siinä mukamas pahimmassa tilanteessa oleva ja silti äänestin persuja ja silti olen tarpeeksi älykäs ymmärtämään että nämä läskinleikkuutalkoot ovat oikeasti tarpeen. Vasemmisto ei ole niitä tehnyt 30 vuoteen ja nyt kun ne on pakko tehdä, mitä tekee vasemmisto? Itkee kun asiat hoidetaan heidän puolestaan että huomenna olisi olemassa vasemmistoa jonka riveissä itkeä!

Ajankohta on nyt osuva koska vasemmistolla ei ole tällä hetkellä itää mihin nojautua. Vanhat rakenteet murtuvat mutta he yllättyvät kun se onkin heidän omansa.

Vierailija
12/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Persut eivät luvanneet antaa holtittoman velkaantumisen jatkua. Siksi toimia tehdään nyt.

Tarkoitat siis toimia, joilla velkaantuminen muuttuu entistä holtittomammaksi samalla kun maksukyky menetetään. Toki on tullut jo selväksi, että persun lupaus pitää tulkita päinvastaisena siinä kuin venäläistenkin puheet. Näin katsoen touhu muuttuu täysin loogiseksi.

Vierailija
13/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun ihminen sanoo olevansa tarpeeksi älykäs johonkin, hän on tarpeeksi älykäs käymään syöttiin ja se siitä sitten.

Vierailija
14/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat vaalit näyttää, että miten odotuksille käy.

Kun persut hyppii kukkakentillä rasisminvastaisissa mainoksissa ja vastustavat samalla työntekijöiden oikeuksia, niin otan osaa.

Persut vastustavat niitä jotka äänestivät heitä, ja niitä jotka eivät äänestäneet niitä, joten mistä ne meinaa ottaa kannattajat seuraaviin vaaleihin? Olisiko ma mut mitään?

Vierailija
15/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun ihminen sanoo olevansa tarpeeksi älykäs johonkin, hän on tarpeeksi älykäs käymään syöttiin ja se siitä sitten.

Älykkäät eivät ratkaise mitään vaan ihmismassat ja tässä näyttää siltä että ihmismassat eivät tykkää punamahojen läskinlotkutuksesta.

Vierailija
16/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra on ollut tosi positiivinen yllätys. Toivottavasti jaksaa pitää linjansa jatkossakin. Erittäin epäkiitollinen homma siivota toisten jälkiä ja ottaa paskaa niskaan. 

Vierailija
17/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät eivät ratkaise mitään vaan ihmismassat ja tässä näyttää siltä että ihmismassat eivät tykkää punamahojen läskinlotkutuksesta.

Tuosta on vaikea ottaa selkoa. Sekoitatko nyt persujen punaniskat asiaan?

Vierailija
18/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin työttömänä äänestin persuja. Olen niin kyllästynyt nimenomaan vassareiden tyhjiin lupauksiin.

Vierailija
19/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaa kansaa, kylvää hajaannusta ja eripuraa, pilkkaa köyhiä ja ilkkuu työtätekeviä, lisää lapsiköyhyyttä, pettää lupauksia...

Vierailija
20/62 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ainakin saatu Suomeen kautta aikojen epämiellyttävin poliitikko saksi Riikka. En paljon kehuisi tällä saavutuksella.