Nyt alkoi suurlakko. Kuinka olet varautunut suurlakkoon?
Onko kodin kaapeissa 72 tunnin (3 päivää) ruokatavaraa? Minulla hyvä ruokavarasto ja kuiva tavara. Kyllä mietityttää mitä tästä vielä tulee. Loppuuko ruoka kaupasta ja tuleeko Suomeen nälänhätä. Meneekö kansa parrakastille. Kauhea on mikäli tilanne huononee vielä. Toimiiko lääkkeet saako niitä sitten onko apteekkit auki sitte enää. Kulkeeko ampulanssi kun pensa voi loppua näin uutisissa mainittu. Miten kansa kulkee sitte. Minulla huoli eniten ruoka miten riittää sitä ja lääkkeet kun tarvitsen lääkettä joka päivä kaksi kertaa päivässä. Mitä jos ei niitä enää saa kun jos apteekkit menee lakkoon.
Kommentit (14)
En ole varautunut mitenkään.
Se mikä ihmetytti eniten oli se, että jopa Teboilin huoltoasema oli täynnä autoja jonoksi asti torstaista alkaen.
Eli kun on huoli bensan loppumisesta tai hinnan kohoamisesta niin se saa ihmiset unohtamaan periaatteensa.
Oma auto piti saada täyteen vaikka samalla tukisi Venäjän sotatoimia.
Oon Vietnamin Saigonissa runsaiden maukkaiden, terveellisten ja edullisen antimien äärellä. Täältä käsin voin seurata hyvillä mielin mitä sinne hölmölään kuuluu.
Kakkapaperia on viellä makuuhuone täynnä koronan jäljiltä.
En varautunut mitenkään enkä varaudu. Hullut hamstraa bensaa ja ruokaa kuin sota olisi tulossa. Jos bensa loppuu niin soitan töihin että sori ei pääse, pidän vähän lomaa.
7000 on lakossa. Ei ole siis suurlskko.
Lakkoilijat ovat hölmölandian pohjasakkaa
Tankki on täynnä, pakastimessa on ruokaa ja rahaa on. Luulen, että suurin osa suomalaisista kärsii ennen kuin minä. Puhumattakaan, että lähtisin kesämökille omavaraistalouteen. Halkoja on, järvesta saa kalaa ja juomavettä riittää.
Kävin äsken tankkaamassa auton, muulla tavoin en ajatellut varautua.
En mitenkään. Päinvastoin syön parhaillaan pois kotivsrastoja. Ei rauhan aikana ole mitään hätää.
Lähetin viestin kansanedustajalle, että hän ryhtyisi toimeen ay-lakkopomojen viemiseksi valtakunnan oikeuteen. Meillä on laillinen eduskunta, joka edustaa kansaa ja sen luottamusta nauttiva laillinen hallitus, näitä vastaan lakkoileminen on valtiopetos.
Tämä ei ole mikään oikea lakko, jossa esimerkiksi jäsenmaksun maksajille joitain hyvää vaadittaisiin, vaan mielenosoitus.
Koska rahaa on. Juuri ay-liike retosteli, miten paljon on rahaa uhrattavaksi mielenosoitukseen, vaikka niillekin luulisi järkevämpää käyttöä olevan.
Jäsenista kuitenkaan puolet ei ole demareita, niin miksi heidänkin rahoilla voi käydä demarien sotaa laillisestai kansan valitseman eduskunnan päätöksiä vastaan.
Varmaan on mutta ihan sama, 3 päivää selviää kevyesti syömättäkin. Kaikki toimii ihan normisti ja ok mun elämässä, turha mitään katastrofikuvia maalailla.