Sain vapautuksen armeijasta, mitä naiset ajattelevat tästä
Kommentit (22)
Ketään ei rehellisesti kiinnosta. Vielä vähemmän kiinnostaa sotatarinat.
Olen 34. Tässä iässä armeija ei tule missään mitenkään esille, paitsi jos joku joutuu kertausharjoituksiin.
Samantekevää. Mitä vanhemmasta henkilöstä on kyse, sitä vähemmän merkitystä.
Jos olisin 19-v. niin silloin ehkä kiinnostaisi sen takia, että tietäisi onko jätkä piakkoin katoamassa inttiin moneksi kuukaudeksi. Silloinkin varmaan huokaisisin helpotuksesta jos selviäisi ettei ole.
Niin on munkin mies saanut, joten mitä siitä sinänsä ajattelisin...
Saatatpa olla vammanen, homo tai joku kadulla istuskeleva hörhö.
En tuollaiset luuserit laitettiin linnaan kulkematta lähtöruudun kautta.
Vierailija kirjoitti:
En tuollaiset luuserit laitettiin linnaan kulkematta lähtöruudun kautta.
Älä pelaa enää Monopolia, joudut vaan naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No siis, oikeat sotatarinat kyllä kiinnostaa, kun sotaveteraanit kertoo, inttijutut ei.
Eipä naisilla oikein ole varaa arvostella miesten armeijan käymistä/käymättömyyttä, kun itse saavat vapautuksen pelkästään sukupuolensa perusteella.
No sulla on sitten jokin sairaus, minkä vuoksi sen sait. Muutoin olisit sivari, mikäli olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis, oikeat sotatarinat kyllä kiinnostaa, kun sotaveteraanit kertoo, inttijutut ei.
Suomalaiset veteraanit ovat melkein kaikki haudassa, joten et sotajuttuja täällä kuule. Nuorin ikäluokka, jota oli paljon rintamalla, olivat 1925 syntyneet. Ne harvat, jotka ovat elossa, täyttävät ensi vuonna 100.
Ihan sama. En edes kysyisi oletko käynyt armeijan enkä oleta, että siitä pitäisi kertoa.
Minulla on korkea verenpaine, huono näkö, lättäjalat, skolioosi ja puhjenneet tärykalvot. Eivät kaivanneet palveluksiani armeijassa.
Kai sussa on jotain vialla, kun et inttiin kelvannut. Miten ajattelet tarpeen vaatiessa puolustaa kotimaatasi?
Isäni on vapautettu armeijasta sairauden vuoksi, joten mulle on aina ollut ihan sama.
Riippuu siitä, millä syyllä vapautuksen sait. Jos et muuten vain halua käydä inttiä, olet paska luuseri. Jos taas syynä on joku terveydellinen seikka, asia ok.
Parempi hulluille onkin antaa vapautus, ovat vaaraksi muille siellä aseiden seassa.
En ajattele koko asiaa. Tässä iässä (33 v.) armeija-asiat eivät tule miesten kanssa puheeksi elleivät he itse niistä puhu. Seurustelin exäni kanssa kolme vuotta enkä tiedä onko hän käynyt armeijaa.
Ehkä mua kiinnostaisi että miksi sait vapautuksen?
Jos uskonnon takia -> ehdoton turn-off
Melko yhdentekevää. Ei tosin tulisi mieleenkään alkaa kysellä mieheltä asiasta ja pitäisin myös omituisena, jos joku kovinkin tuore tuttavuus alkaisi kertoa asiasta heti. Itselleni ei armeijajutuilla ja sotilasarvoilla ole minkäänlaista painoarvoa, ei vaan yhtään kiinnosta. Päinvastoin, jos joku baarituttavuus alkaa elvistellä olevansa sitä ja tätä sotilasarvoltaan (näitäkin on nähty), SE on turn off.