Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun tajuaa että pitää vaan päästä irti ystävästä. Tai "ystävästä".

Vierailija
10.03.2024 |

Aina kun nähdään yllättäen jossain niin sanoo ajatelleensa että pitää pian tavata. Koskaan ei ota kuitenkaan yhteyttä. Jos itse otan ja pyydän kylään, ei ehdi. Viimeksi hän itse ehdotti tapaamista maaliskuun alkuun mennessä, päivää ei lyöty lukkoon vaan sovittiin että viestitellään lähempänä mikä päivä hänelle sopii. Päätin kerrankin odottaa hänen viestiään ja sitähän ei sitten tullut.

Olin niin lämmöllä toivonut illanistujaisia rakkaan ystävän kanssa, mutta ei niitä vain taida tulla. Turha toive. Miten päästä yli? Mietin jo poistanko puhelinnumeron ja muut, mutta ainakin välttelen yllätystapaamisia. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän sama tilanne kaveriporukassa. Kissaa nostettiin jo pöydälle ja osa toi esiin että vaikeaa yrittää olla elämässä mukana jos ei kerrota edes mitä elämässä tapahtuu tai ehditä kommentoimaan mitään. Osa vaikutti tosi järkyttyneiltä, mutta kas kun ryhmäviestiin laitettiin uusi kyssäri niin siihen ei ole ehditty edes viikossa vastata. Vaikea panostaa ihmisuhteeseen jos toinen ei "ehdi" panostaa edes minuuttia niin että vastaisi viestiin.

Ajattelin itse että hän saa nyt määrittää suhteen laadun, koska itse en jaksa olla aloitteellinen ihan turhaan. Eli aika pitkälti annan tälle suhteelle saman määrän aikaa ja energiaa kuin hänkin. 

Vierailija
22/26 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Osa tuntuu pitävän kasvogalleriassa somessa ihmisiä tai jotenkin varalla. Oikeat ihmisten asiat tai ongelmat eivät kiinnosta ilmeisesti. On muita hänen elämässään kuten perhe, harrastus ja työ joka vie energian? Silti. Ehkä kohteliaisuuttaan hokee noita tapaamisjuttuja, muttei uskalla vetäytyä? Ehkä sun pitää vetäytyä. Osa on voinut loukkaantua jostain aiemmin ja silloin "eronneet".  

Vetäydyinkin, kun ei hänestä kuulunut. En ottanut enää itse yhteyttä. Enkä ole enää tapaamista ehdottanutkaan tänä vuonna, kun viime syksynä huomasin ettei onnistu. Sen sijaan HÄN alkoi puhua että nähtäisiinkö, ehdotti ajankohtaakin ja sovittiin että viestitellään tarkemmin vielä päivä ja aika. Kohteliasta olisi olla ehdottamatta ja hokematta tapaamisesta, kun ei kerran aio sitä tehdä. Ap

Näitä tyhjän puhujia on paljon. Just se, että just sua ajattelin/nähdään ens kuussa.... se on sitä small talkia parhaimmillaan. Olen myös lopettanut noi suhteet. Moikkais vaan ja höpöttäis kuulumiset. Kunnon kaveri sanoo suoraan, että en ehdi pitää yhteyttä. En enää jää edes juttelee kuin hetkeksi. Valkoisella valheella häippäsen (on kiire ystäväö tapaa tms.). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa päästää irti jos siltä tuntuu.

Itse olen ollut aika huono pitämään yhteyttä ystäviini ja se ei liity siihen, ettenkö haluaisi heitä nähdä, mutta niin se elämä joskus heittelee. Mulla esimerkiksi on todella hektinen työ ja arki tuntuu useimmiten lähinnä tulipalojen sammuttelulta, sitten kun on vähän jotain harvinaista vapaa-aikaa, niin useimmiten haluan käyttää sen siihen, että latailen akkuja kotona rauhassa ja nautin hiljaisuudesta. Toivon, ettei kukaan ystäväni ajattele mun "roikuttavan heitä löysässä hirressä". Uskoisin kuitenkin, että tässä vuosien varrella mun ystäviksi on jäänyt lähinnä sellaiset ihmiset, joilla on samantyyppistä kuin mulla eivätkä ota sitä mitenkään henkilökohtaisesti jos ei nähdä usein tai pidetä yhteyttä säännöllisesti.

Tämä onkin aivan ymmärrettävää. Mutta sinä et varmaan ehdottelekaan kun näet ystäviäsi että nyt sitten oikeasti nähdään pian ihan kunnolla, tai että hei tavattaisiinko viikolla X, sovitaan päivä ja kellonaika myöhemmin, etkä koskaan otakaan yhteyttä? Ap

Vierailija
24/26 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä vain ei ole aikaa.Älä ota sitä henkilökohtaisesti.Uskon että hän kyllä pitää sinusta, ei muuten sanoisi tuollaisia sinua nähdessään.Ei hän sitä pahalla tee.

Vierailija
25/26 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ei ymmärrä muuta kun suoranaista vittuilua. Paha kyllä, kaikki eivät halua olla epäkohteliaita. Pitäisi tajuta ihmisen teoista, että hän on päästänyt sinusta irti jo kauan sitten.

Vierailija
26/26 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Osa tuntuu pitävän kasvogalleriassa somessa ihmisiä tai jotenkin varalla. Oikeat ihmisten asiat tai ongelmat eivät kiinnosta ilmeisesti. On muita hänen elämässään kuten perhe, harrastus ja työ joka vie energian? Silti. Ehkä kohteliaisuuttaan hokee noita tapaamisjuttuja, muttei uskalla vetäytyä? Ehkä sun pitää vetäytyä. Osa on voinut loukkaantua jostain aiemmin ja silloin "eronneet".  

Vetäydyinkin, kun ei hänestä kuulunut. En ottanut enää itse yhteyttä. Enkä ole enää tapaamista ehdottanutkaan tänä vuonna, kun viime syksynä huomasin ettei onnistu. Sen sijaan HÄN alkoi puhua että nähtäisiinkö, ehdotti ajankohtaakin ja sovittiin että viestitellään tarkemmin vielä päivä ja aika. Kohteliasta olisi olla ehdottamatta ja hokematta tapaamisesta, kun ei kerran aio sitä tehdä. Ap

Näitä tyhjän puhujia on paljon. Just se, että just sua ajattelin/nähdään ens kuussa.... se on sitä small talkia parhaimmillaan. Olen myös lopettanut noi suhteet. Moikkais vaan ja höpöttäis kuulumiset. Kunnon kaveri sanoo suoraan, että en ehdi pitää yhteyttä. En enää jää edes juttelee kuin hetkeksi. Valkoisella valheella häippäsen (on kiire ystäväö tapaa tms.). 

Näin juuri. On ihan normaalia että ihminen sanoo että olis ihana tavata, mutta nyt on elämä niin hektistä ja kalenteri täynnä, en jaksa vapaa-ajalla mitään sovittua menoa jne jne, että katsotaan joskus paremmalla aikaa. Kuin se että ehdottaa jotain konkreettista, ja sitten ei hänestä enää kuulukaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän