Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa se hänelle. Lauluja, joiden nimessä on kehotus, pyyntö...

Vierailija
10.03.2024 |

Toisen ketjun innoittamana luetellaan tähän lauluja, joiden nimessä on kehotus, pyyntö, ohje, käsky...

Kertokaa se hänelle, pyysi Mauno Kuusisto.

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berit: Helli mua hiljaa ja Ystäväni, muistathan

Kari Tapio: Laula kanssain ja Jos voit, tule luo

Matti ja Teppo: Jos voit, tule luo ja Pidä itsestäsi huolta ja Ollaan kuin ennen

Tarja Ylitalo: Mua kuule äiti

Lea Laven: Vie meidät rakkauteen ja Sovitaanks  näin

Juha Tapio: Älä lähde vielä pois ja Kuljeta ja johda

Kaija Koo: Tule lähemmäs beibi

Juha Matti: Rakasta mua juuri näin ja Kuiskaa kulta uudestaan

Charles Plogman: Keinu kanssani

Markku Aro: Anna kaikkien kukkien kukkia ja Ollaan lähekkäin ja Katso luontoa ja huomaa ja Mun suothan tulla vierees sun (Aro ja Nisa Soraya)

Souvarit: Ota minut syliin, Älä pyydä mua jäämään, Lähde Lappiin, Kosketa hyväilyin hellin

Reijo Taipale: Soita kitara kaipaustani, Purista mua hiljaa

Jamppa Tuominen: Ole aina sellainen, Kerro kuiskaten tunteesi, Ole mulle kuisketta sydämen

Petri Laaksonen: Kesä älä mee

Esko Rahkonen: Kaada omaan kuppiin, Jää hyvästi rakkain, Viivy vielä hetki, Tule takaisin kotiin, Soita hiljaa kitaraani, Anna anteeksi rakas

Topi Sorsakoski: Voitkoalkaa uudelleen

Tarja Lunnas: Soita kun tunnet niin, Oi beibi jää, Naura kun sua naurattaa, Nouse kuu jo kertomaan

Taisto Tammi: Tule hiljaa

Eino Grön: Soitto seis, Kerro jos luoksesi tulla mä saan

Kake Randelin: Avaa hakas, Ei itkeä saa, Älä sano ei, Nauti rakkaani

Finlanders: Tule lähemmäksi, Anna jatkua yön

Anna Hanski: Tule poika uimaan

Tässähän näitä, ehkä joku kappale oli jo aikaisemmin mainittu. Näistä esiintyjistä ja kappaleista tuli tansseissa käynnit mieleen.

Vierailija
222/224 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno lista edellä 👍 löysit vielä monta hyvää suomalaista laulua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muutama lisää:

Petri Laaksonen: Saavu valo, Ota hänet vastaan

Tomi Markkola: Kerro kuu

Charles Plogman: Valona yössä hohda

Esko Rahkonen: Tuokioksi lämpöäsi jaa

Merja Raski: Kesä tule takaisin, Anna tuulten puhaltaa, Palaathan

Ulla Maria (Linjama): Rakasta minua

Katri-Helena: Luoja, anna meille aikaa

Matti ja Teppo: Tee mun mieliksein

Kirka: Ota lähellesi, Nuku huolien taa, Kanssani käy, Luokseni jää

Vierailija
224/224 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bessie Banks: Go Now, Big Joe Williams: Baby Please Don't Go, Elvis Presley: Don't, Frank Sinatra: Come Fly With Me, Del Vikings: Come Go With Me, Silhouettes: Get A Job, Lee Dordey: Get Out Of My Life Woman, Ray Charles: Leave My Woman Alone, Arthur Alexander: You Better Move On, Buddy Holly: Not Fade Away, Eddie Cochran: C'mon Everybody, Everly Brothers: Bye Bye Love, Four Seasons: Big Girls Don't Cry, Bo Diddley: Hush Your Mouth, Muddy Waters: Blow Wind Blow, Jimmy Reed: Baby What You Want Me To Do, Robert Johnson: Come On In My Kitchen, Hound Dog Taylor: Give Me Back My Wig, Aaron Neville: Tell It Like It Is, James Brown: Get Up Offa That Thing, Aretha Franklin: Think, Carl Perkins: Honey Don't, Johnny Burnette: Honey Hush, Little Richard: Keep A Knockin', Larry Williams: Slow Down, Eddie Floyd: Knock On Wood, Hank Williams: Move It On Over, Fontella Bass: Rescue Me, Al Green: Take Me To The River, Jackson 5: I Want You Back, Beatles: Get Back, Rolling Stones: Get Off Of My Cloud, Marianne Faithfull: Go Away From My World, Kinks: Set Me Free, Hollies: Stop Stop Stop, Spencer Davis Group: Gimme Some Lovin', Doors: Break On Through, McCoys: Hang On Sloopy, Beach Boys: Do It Again, Crazy Horse: I Don't Wanna Talk About It, Jo Jo Gunne: Run Run Run, Deep Purple: No No No, Faces: Stay With Me, Alice Cooper: No More Mr. Nice Guy, The Who: Love Reign O'er Me, Wings: Live And Let Die, Badfinger: Come And Get It, War: Why Can't We Be Friends, Average White Band: Cut The Cake, Wild Cherry: Play That Funky Music, Johnny Winter: Be Careful With The Fool, Crosby Stills Nash & Young: Teach Your Children, Bob Dylan: Lay Lady Lay, Van Morrison: Listen To The Lion, Jackson Browne: Jamaica Say You Will, Randy Newman: You Can Leave Your Hat On, MC5: Kick Out The Jams, Blue Oyster Cult: Don't Fear The Reaper, Aerosmith: Draw The Line, Stranglers: No More Heroes, Cheap Trick: Surrender, Blondie: Just Go Away, Tom Petty: Don't Come Around Here No More, Simple Minds: Don't You Forget About Me, Van Halen: Jump, Monty Python: Sit On My Face...