Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään muulla menkoista oireena niskakipu?
17.01.2007 |
Tiedän kuullostaa oudolta mutta mulla on aina kuukautisten aikana niska niin jumissa että siitä seurauksena valtava päänsärky. oonko ainut?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla