Miesystäväni pelkää lihoamistani
Olen normaalipainoinen, mutta miesystäväni ilmeisesti kovasti pelkää, että lihon kun hän yrittää kontrolloida syömisiäni. Heitänkö miesystävän pihalle?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran kiitän kohtaloa, että antoi minulle kumppaniksi aikuisen, täyspäisen miehen. Hyväksymme toistemme muuttuvan ulkomuodon. Elämässä sattuu ja tapahtuu. Kolari muutti mieheni ulkonäköä ja toimintakykyä, mutta siitäkin päästiin yhdessä yli. Kiitos rakas Tapio, että olet sinä.
Ap, kertomasi ei ole hyvä juttu. Painon kyttääminen on henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä. Pelasta itsesi, kun vielä siihen pystyt.
Voi, olen onnellinen teidän (Sinun ja Tapion) puolestanne! Kaikilla ei käy yhtä hyvin. Nauttikaa toisistanne ja elämästänne!
Niin. Perustuuko teidän parisuhde pinnallisiin asioihin vai aitoon rakkauteen? Jos lihominen on noin kauheaa, niin mitäs tämä tyyppi tekee sitten kun hänen "lelunsa" vaikka sairastuu ja tukka putoaa päästä ja halvaus vie liikuntakyvyn ja syöpä rinnat? Seisooko rinnalla ja työntää pyörätuolia läpi tuulen ja tuiskun?
Kaipa osaat ap tästä tehdä päätelmän. Älä tuhlaa aikaasi typeryksiin, joille tärkeintä on ulkokuori.
25 vuotta olen ollut naimisissa saman miehen kanssa eikä puoliso ole kertaakaan kyttäillyt syömisiäni. Paitsi silloin kun lähiomainen yllättäen kuoli, teki mulle voileipiä ja pakotti edes vähän syömään.
Lihoa ylpeästi vaan. Ja kun mies sanoo vielä jotain niin jätä hänet. Bonuksena vakiopalstalaisen mahdollisuus saada mies paranee mitä enemmän sinä ja muut kuuntelee näitä hyviä neuvoja.
Mielenkiinnosta: minkäikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verbi väärin kirjoitettu.
Ei ole. Lihoa ja lihota ovat molemmat oikein.
Niin ovat. Kielitoimisto:
Kerro hänelle, että et sinä mitenkään liho jos mies tekee teille kunnon ruuat lounaaksi ja päivälliseksi. Tekeekö?