Onko Kela maksanut myös teille ns. täyden palvelun muuton jossa muuttofirma myös pakkaa tavara laatikoihin ja purkaa?
Kommentit (37)
Tuskin Kela korvaa kuin ihan perusmuuton, ellei sitten ole liikuntarajoitteinen.
Kela voi antaa avustusta 120€ tai 180€ perustellusta syystä tapahtuvasta muutosta. Tuolla ei maksa vielä muuttofirmaa pakkaamaan.
Joo, ja tarjosi vielä muuttopizzat kaikille.
Ei ikinä. Kyllä sukulaiset tai muut tutut on hoitanut mulle aivan kaikki kantamiset. Kelalla en ole ikinä muuttokuluja maksattanut, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin.
Kela maksaa kaiken kun pyydät sekä olet oikeutettu toimeentulotukeen. Kyllä se kaikki siitä.
Minulle maksoi ja sain muutorahaa sivukuluihin 1450€ m24
Vierailija kirjoitti:
Pyh!
Mitä mä just luin? Muutto maksetaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24 = manne24
Kaikissa kulttuureissa raskas työ ei ole hyväksyttävää
Kyllä on, kun sain työpaikan toiselta paikkakunnalta. Pitää olla hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Kela voi antaa avustusta 120€ tai 180€ perustellusta syystä tapahtuvasta muutosta. Tuolla ei maksa vielä muuttofirmaa pakkaamaan.
Kyllä, mutta tämä kommentti ei vielä tarkoittanut mitään. On olemassa myös maksusitoumuksia muuttopalveluihin ja kyllä niitä myönnetään myös.
Mun ystävän äidillä on keppi, esil laatikoiden kantaminen mahdotonta.
Sai muuttoapua 50 e.
Muuutti uudisasuntoon, tiesi muutosta lähes vuotta aikaisemmin.
Taloyhtiöön tuli pihalle lava, sinne meni ylimääräiset huonekalut, ne romut ja muutto hoitui perheen kesken. Vuokrasi pakun, joka oli käytössä yöllä. Hinta riiti vain siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta tämä kommentti ei vielä tarkoittanut mitään. On olemassa myös maksusitoumuksia muuttopalveluihin ja kyllä niitä myönnetään myös.
Kela ei myönnä mitään maksusitoumuksia.
On kyllä törkeää, että veronmaksajien rahoilla maksetaan tällaista, hyvä esimerkki liian hyvistä tuista! Normaali palkansaaja itse anelee kaverit kantoavuksi ja pakkaa ihan itse ja raahaa omalla autonrämällään tavarat. Liian hyvät on edut. Just työttömillä olisi aikaa pakata ja kantaa itse.
Maksoi tietysti ja tuparikulutkin vielä päälle sekä sisustussuunnittelijan ja pienen pintaremontin. Hehheh
Kahdesti olen muuttanut työn perässä ja omasta persnahasta pitänyt muuttorahat repiä. Molemmilla kerroilla olin työttömänä työnhakijana. Menin minne vaan töihin niin firma tekee konkurssin.
Yrittäjät huom! Jos haluatte tehdä konkurssin niin palkatkaa minut töihin.
Onko muitakin muuttotapoja? Nimim Kela Gold