Lue keskustelun säännöt.
5.5kk heräilee 2h välein syömään???
17.01.2007 |
heips,
pikku pirpana on reilun kuukauden saanut soseita. aamulla kasvista, iltapäivällä hedelmää ja illalla puuroa..näitä kaikkia hyvin vaihtelevalla menestyksellä. Pikku flunssa podettiin tuossa reilu viikko takaperin. Sen jälkeen yöunet on menny ihan päin...! Heräilee 2 tunnin välein syömään. Ok, kasvaa ja maito alkaa oleen laihaa..mut kuin paljon noita sapuskoja pitäs päivällä antaa että vaikuttas yöuneen positiivisesti?? Olen miettiny myös mahdollista korvatulehdusta..ei tosin kyllä haro korviaan..ehkä tää on vaan vaihe..toivottavasti lyhyt sellainen..
Nyt tarvis apuja..alkaa keinot loppuun.
Inari
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
korvat ihan ekaksi. Yösyöpöttelyyn ei valitettavasti voi paljon itse vaikuttaa. Meilläkin vauveli söi vuorokauden ympäriinsä 2 h välein (myös korvikkeella). Raukka kun ei jaksanut koskaan juoda koko purkkia kerrallaan niinkuin joidenkin vauvat kuuluvat jaksavan.
Illan tankkaaminen kiinteillä ei ole meillä auttanut koskaan. Ekan pakotin pois yösyömisestä kun oli n. 1 v 2kk ja toinen lopettikin yösyömiset itse vähän alle vuoden ikäisenä. Kärsivällisyyttä!