Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tavata itseään vanhempi puoliso

Vierailija
10.03.2024 |

Olen siis miettinyt asiaa jo pari vuotta, enkä ole saanut itselleni vastausta kysymykseeni. Olen aina tuntenut vetoa hieman itseäni vanhempiin, mutta en tiedä mitä kautta tavata potentiaalisia puolisoita. Roikkuuko monikin 40-50v enää missään deittisovelluksissa, käyttääkö kukaan edes tinderiä oikeasti kumppanin etsimiseen? En haluaisi mennä norkoilemaan mihinkään ykköset yllä meikanneena vain että ehkä saattaisin tavata jonkun jonka kanssa aloittaa tutustuminen. Omissa tuttavapiireissä ei ole kuin 28-35v ja kukaan ei vaan viehätä. Pidän tietoisesti kaveripoikia friendzonella kun tiedän etten heidän kanssaan olisi onnellinen, mutta en osaa vastata heille syvällisemmin että miksi ei kiinnosta.

30v lapseton nainen joka kaipaisi vaan kumppanin jonka kanssa elää hyvä elämä, käydä syömässä joskus, kokata yhdessä kotona, käydä lenkeillä, mökkeillä jne. Kaipaan luottokumppania, tiedän että olisin oikealle henkilölle hyvä seuralainen. Mutta sellaista joka ei vetäisi minua omaan kurjuuteensa mukana, esim jos on mitään riippuvuutta tai muuten onneton ihminen. Tasapainoinen, terve yksilö. Onko mahdotonta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuulepas lapsi numero 12, kun minä kävisin aloittajan isäksi. Mikäli aloituksessa annetut tiedot pitävät paikkansa. Olen sen verran maailmaa nähnyt, että jalat pysyvät maassa. Lisäksi tuo maksimi-ikäero onkin 20 v, eik 15 v kuten epähuomiossa kirjoitin. M57"

Kirjoitit myös epähuomiossa jälleen "M57", kun siinä kohtaa olisi pitänyt lukea, että "N57". 😚

Samoin kuin ap:n todellinen nimimerkki on oikeasti M47 😉

Vierailija
42/45 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderis ei ainakaan naisiin tutustu. Ne ei vastaa mitään. Itsekkin haluaisin naisen jonka kanssa tehdä juttuja kuten käydä syömässä tai veneilemässä tuonne saaristoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös tämä aihe. N27

Vierailija
44/45 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 45v lapseton ja etsin ikäistäsi tai vähän vanhempaa naista, koska haluan vielä perustaa perheen. Minä itse en ole missään deittisovelluksessa, mutta haluaisin tietää missä kaltaisesi naiset ovat jotta minä voin ottaa yhteyttä.

kai nyt tajusit, että aloitus on provo. kaikki vapaat suomimammat ovat jo porsineet ainakin kolmen jännämiehen kanssa. ei lapsettomia laatunaisia ole tuossa ikäluokassa

Vierailija
45/45 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi