Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla ei saa mennä liian hyvin

Vierailija
10.03.2024 |

Outoa...jos mulla menee hyvin ja asiat ovat kunnossa niin tietyt kaverit alkavat väkisin kärttää ongelmia ja epäilevät etten ole rehellinen.

Mutta jos mulla on huolia ja murheita niin sitten olenkin hyvää seuraa.

En tiedä mistä johtuu, vaikutan varmaan liian tyytyväiseltä elämääni (jonkun toisen mielestä elämässäni on parantamisen varaa koko ajan), vaikka en sitä kenenkään naamaan hierokaan.

Tosi outoa. Hakeudunkin yleensä sellaisien ihmisten pariin, joilla asiat ovat "täydellisesti". Heidän kanssaan ei tule oloa, että joutuisin jotenkin olemaan jotain mitä en ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä meillä suomalaisilla. Jos asiat on hyvin niin se pitäisi piilottaa. Järkytyin kun muualla esim Amerikassa kehutaan ja kannustetaan menestykseen. Ja itseään saa kehua ylettömästi. Juu ei aina ihan ole totta kaikki mitä kehuvat ja kateus salataan. Silti se kivempaa kuin suomalaisten in your face kateus ja vähättely.

Vierailija
2/4 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle sanotaan jatkuvasti milloin mistäkin ja vedetään alaspäin. Sitten on myös paljon tätä kehumista, joka on samalla arvostelua: "Hei onpas kiva paita, katso nyt kuitenkin ettei tule kylmä." Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu ap. 

Vierailija
4/4 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että valittaminen on tapa tutustua. 

Toinen juttu on se, että nämä ikuiset valittajat eivät muuten tule apuun, jos joudut aidosti vaikeuksiin. Heillä on kapea mukavuusalue ja se on se, että kaikilla on pikkuisen ikävää koko ajan. 

Täydellisyyskin kuulostaa vähän omituiselta.